MuscleMeat

Hittegolf en nachtrust

BigMaus zei:
Goeie tips krijg je hier op dbb....ghb, doe ff normaal zeg.
Komt er straks nog 1 met slaappillen.

Kerel ik weet wat je bedoelt, het is gewoon erg heet, en zit je in een kuur heb je zeker je slaap nodig.
De beste tip die ik voorbij zag komen is een ventilator, heerlijk verkoelend!!

oke komt ie;

diazepam does the trick bro!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is er nou mis met een airco.
Thuis heb ik er twee, op het werk is er airco en ook in de auto.
Voordeel is dat als je er eenmaal aan gewend bent je vrijwel nooit meer verkouden bent.:D
Als ik 's morgens wakker wordt dan lig ik helemaal onder de dekens, het is dan 16 graden.
Brrrrrr

• Topic Starter Topic Starter
Marcellllll zei:
Wat is er nou mis met een airco.
Thuis heb ik er twee, op het werk is er airco en ook in de auto.
Voordeel is dat als je er eenmaal aan gewend bent je vrijwel nooit meer verkouden bent.:D
Als ik 's morgens wakker wordt dan lig ik helemaal onder de dekens, het is dan 16 graden.
Brrrrrr

Vind een mobiele airco te duur, maar in de auto heb ik wel airco....goed plan, ik ga in de auto slapen :D

(alle ventilatoren lijken in maastricht uitverkocht helaas :mad: )

Mobiele airco, 200 euro bij de Makro.
Maar ze zullen nu wel op zijn.:D

buiten op het balkon gaan slapen :rolleyes:

jp79 zei:
Ik heb zelf mijn matras weleens in de achtertuin neergelegd.

:D Ik heb wel ooit de waaier aan staan maar is wel vervelend elke dag nieuw kussensloop erop want die houd je ook niet droog.. Gewoon s'nachts nergens aan denken en je zeker niet druk maken omdat je niet kunt slapen want dan kan het wel ff duren ja :D Ene nacht heb ik de blower aan en de andere nacht vind ik dat ie teveel herrie maakt verschilt dus nogal :p

Pffff... ben je 27 posts verder voor de eerste keer melatonine valt.:cool:

een lekkere jointje cristal voor het slapen gaan...voel je je heel koel en vredig in je bedje liggen

:shoot: :shake:

BigMaus zei:
stoer, flinke atleet jij he?

Marcus Ruhl rookt ook, die lulhannes op die racefiets is laatst betrapt op testo, daarnaast zijn er ZAT topsporters die aan de dope zijn.

Sterlste man van Nederland jarno Hams wel een szien rondlopen in Discotheek ZAK in Uelsen?? :D:D

Omdat jij NIEt blowt hoef je niet zo te reageren mause, die jongen geeft wel degelijk een GOED advies aan topicstarter.

Ik heb geen verstand van drugs ofzo. Maar Cristal is toch harddrugs??

Mja.. Crystal Meth ofzo.. Waar withney ook aan zat/zit?! :D

Die Lange zei:
Marcus Ruhl rookt ook, die lulhannes op die racefiets is laatst betrapt op testo, daarnaast zijn er ZAT topsporters die aan de dope zijn.

Sterlste man van Nederland jarno Hams wel een szien rondlopen in Discotheek ZAK in Uelsen?? :D:D

Omdat jij NIEt blowt hoef je niet zo te reageren mause, die jongen geeft wel degelijk een GOED advies aan topicstarter.

Wat dan ook kerel, ga maar lekker aan de cristal dan.
Beetje jammer zoals jij reageert, had wel iets meer van je verwacht.

Jij vind dit een goed advies? Prima toch, hehehe!

Trouwens Lange, allemaal hele leuke voorbeelden waar ik niets mee kan.
Vind het jammer dat jij je verschuilt achter die gasten, maar goed.

Iemand opent een topic met een probleem waar we allemaal wat last van hebben, ok toch?
Een aantal heren komen op zeer goede ideeen zoals de airco etc.

En dan komen de slaappillen en de drugs om de hoek kijken.
Had zeker voor dit topic een slotje verwacht, want die rotzooi iemand aan praten terwijl je m niet eens kent slaat nergens op.
Ken uw verantwoordelijkheden, ook op een forum.

BigMaus zei:
Trouwens Lange, allemaal hele leuke voorbeelden waar ik niets mee kan.
Vind het jammer dat jij je verschuilt achter die gasten, maar goed.

Iemand opent een topic met een probleem waar we allemaal wat last van hebben, ok toch?
Een aantal heren komen op zeer goede ideeen zoals de airco etc.

En dan komen de slaappillen en de drugs om de hoek kijken.
Had zeker voor dit topic een slotje verwacht, want die rotzooi iemand aan praten terwijl je m niet eens kent slaat nergens op.
Ken uw verantwoordelijkheden, ook op een forum.

Joh blaas het niet zo op mause. Ik m'n verantwoordelijkheden niet kennen?
Jij doet net aslof het harddrugs is. We praten hier over een blowtje, man 3 hijsen en menigeen slaapt de sterren vd hemel. Nee iemand anders 400 MG tren adviseren ipv 200, das wel tof..........dat heet verantwoordelijkheid. kom op zeg, jij weet toch dat ik hier niet zit om een ander slechte adviezen te geven, dacht dat juist JIj dat wel zou weten. Jij maakt een minachtende opmerkingen tegen een jochie van 16 in de illusie dat geen topsporter wel eens drugs gebruikt. Open je ogen Maus, iedereen doet wel eens foute dingen :D
Dope is dope, en ga mij niet vertellen dat 3 hijsen van een jonko slechter is dan die megadoseringen wat jij erin knalt. Heb jouw ook wel eens geholpen met wat dingen dus haal in godsnaam niet zo uit wil je?T was een goedbedoeld antwoord. Het woord joint valt en kijk hoe je steigert. aybee niet jouw eerste keuze, in dit geval wel een optie voor topicstarter.

Jij kunt er nix mee omdat je anti dope bent. Prima maar een joint valt ook onder alle opties, dus mijns inziens netjes in het rijtje van de airco etc.
We hebben t er niet over dat hij elke dag stoned naar bed moet! Achter weleek gasten verschuil ik me btw?

Laatst bewerkt:
johanheeze zei:
:D Ik heb wel ooit de waaier aan staan maar is wel vervelend elke dag nieuw kussensloop erop want die houd je ook niet droog.. Gewoon s'nachts nergens aan denken en je zeker niet druk maken omdat je niet kunt slapen want dan kan het wel ff duren ja :D Ene nacht heb ik de blower aan en de andere nacht vind ik dat ie teveel herrie maakt verschilt dus nogal :p

gewoon een handdoek op je kusssen leggen , werkt perfect bij mij

Die Lange zei:
Joh blaas het niet zo op mause. Ik m'n verantwoordelijkheden niet kennen?
Jij doet net aslof het harddrugs is. We praten hier over een blowtje, man 3 hijsen en menigeen slaapt de sterren vd hemel. Nee iemand anders 400 MG trenbolone adviseren ipv 200, das wel tof..........dat heet verantwoordelijkheid. kom op zeg, jij weet toch dat ik hier niet zit om een ander slechte adviezen te geven, dacht dat juist JIj dat wel zou weten. Jij maakt een minachtende opmerkingen tegen een jochie van 16 in de illusie dat geen topsporter wel eens drugs gebruikt. Open je ogen Maus, iedereen doet wel eens foute dingen :D
Dope is dope, en ga mij niet vertellen dat 3 hijsen van een jonko slechter is dan die megadoseringen wat jij erin knalt. Heb jouw ook wel eens geholpen met wat dingen dus haal in godsnaam niet zo uit wil je?T was een goedbedoeld antwoord. Het woord joint valt en kijk hoe je steigert. aybee niet jouw eerste keuze, in dit geval wel een optie voor topicstarter.

Jij kunt er nix mee omdat je anti dope bent. Prima maar een joint valt ook onder alle opties, dus mijns inziens netjes in het rijtje van de airco etc.
We hebben t er niet over dat hij elke dag stoned naar bed moet! Achter weleek gasten verschuil ik me btw?

Lange luister eens even goed want schrijven doe je wel maar lezen kan je nog steeds niet.
Vergelijk mijn aas gebruik niet met die absurde voorstellen van jullie.
Het punt is dat ik mijn doseringen niemand ga aanpraten en jullie je ''dope'' wel.

Laat maar, ga hier niet verder op in.
Lees je eigen post maar eens goed door.

Ik spreek je op msn wel, wil dit fantastische topic natuurlijk niet verkloten.

TS, de berichten zijn duidelijk, je moet drugs gaan gebruiken als je niet kan slapen.
Vergeet de ventilator of airco, drugs moet je hebben.

Laatst bewerkt:
Beste oplossing is idd een ventilator. On line bestellen een mogelijkheid? Er moet toch wel een site zijn waar ze die dingen hebben?!

Ik heb er nou ook een op m'n bed staan blazen...Heerlijk! :D

Airco slecht voor je luchtwegen. Who cares nachtrust gaat boven alles. En zo duur zijn die dingen nou ook weer niet.

Alles tegen elkaar open zetten en dan rond 11-12 uur slapen, venti aan, en dan een middag dutje van een uurtje pakken in de tuin op een schaduw plek.

Terug
Naar boven