Joh blaas het niet zo op mause. Ik m'n verantwoordelijkheden niet kennen?
Jij doet net aslof het harddrugs is. We praten hier over een blowtje, man 3 hijsen en menigeen slaapt de sterren vd hemel. Nee iemand anders 400 MG trenbolone adviseren ipv 200, das wel tof..........dat heet verantwoordelijkheid. kom op zeg, jij weet toch dat ik hier niet zit om een ander slechte adviezen te geven, dacht dat juist JIj dat wel zou weten. Jij maakt een minachtende opmerkingen tegen een jochie van 16 in de illusie dat geen topsporter wel eens drugs gebruikt. Open je ogen Maus, iedereen doet wel eens foute dingen

Dope is dope, en ga mij niet vertellen dat 3 hijsen van een jonko slechter is dan die megadoseringen wat jij erin knalt. Heb jouw ook wel eens geholpen met wat dingen dus haal in godsnaam niet zo uit wil je?T was een goedbedoeld antwoord. Het woord joint valt en kijk hoe je steigert. aybee niet jouw eerste keuze, in dit geval wel een optie voor topicstarter.
Jij kunt er nix mee omdat je anti dope bent. Prima maar een joint valt ook onder alle opties, dus mijns inziens netjes in het rijtje van de airco etc.
We hebben t er niet over dat hij elke dag stoned naar bed moet! Achter weleek gasten verschuil ik me btw?