AndroidHealthClinic

HM IV - Project Rebirth I - EVOLUTION

Bezoekers in dit topic

Nubain bedoel je? Nalbuphine, soort van narcose middel correct?
 
zou je mischien willen opsommen hoelang je nu al kuurt, en ook wat je precies gezet hebt voor deze kuur, kuur jij niet net zoals testo maanden achtereenvolgens
;)
 
ja tuurlijk doe ik dat :D in mijn volgende update probeer ik er wat meer op in te gaan.. oh ja.. receptor verzadiging is een grote leugen ;)
 
ik ben het zelf namelijk ook van plan, steeds als het lekker gaat moet ik weer stoppen??? en de laatste 3 x dat ik weer wilde starten was ik zo ziek als een hond, ga het dus heel rustig oppakken, mischien zelfs met 500mg test E per week beginnen zolang ik maar niet ziek wordt:o
 
500 test E is een prima dosering.. wat bedoel je als je zegt ziek? griep? of wat anders? en waar denk je dat het aan ligt? komt het in 1 klap of langzaam maar zeker..? niet overtraind? of dat je meteen overdreven zwaar gaat trainen zodra het eerste goud erin zit :D
 
elke keer als de injects zeer begint te doen wordt ik zo ziek als een hond, griep lusteloos enz, heb het met elke gear, UG HG alles
 
hmmm.. bizar.. waar zet je ze? en houdt het aan? en is het niet alleen bij bepaalde middelen? ik zou hoog gaan zitten in anti oxidanten, genoeg slaap pakken, glutamine erbij nemen eventueel.. en natuurlijk je kcal inname verhogen maar ik denk niet dat ik je dat hoef te vertellen en in hoeverre het uit zal maken

gruwelijke sit btw :D
 
hmmm.. bizar.. waar zet je ze? en houdt het aan? en is het niet alleen bij bepaalde middelen? ik zou hoog gaan zitten in anti oxidanten, genoeg slaap pakken, glutamine erbij nemen eventueel.. en natuurlijk je kcal inname verhogen maar ik denk niet dat ik je dat hoef te vertellen en in hoeverre het uit zal maken

gruwelijke sit btw :D

ik at 3 x per dag groente naast mijn normale maaltijden (8xED) en voldoende vitamines, de ´griep´ was er alleen als de injects zeer deden, begin deze zondag met 2 x per week 250 mg test E en afw8en of het goed gaat en dan na 2 weken elke week wat verhogen totdat ik op een (naar mijn mening;)) juiste dosis test zit,
 
en begin over 2 weken ook aan de sth, maar genoeg gespam, zal je topic niet verder vervuilen:bang:
 
ja tuurlijk doe ik dat :D in mijn volgende update probeer ik er wat meer op in te gaan.. oh ja.. receptor verzadiging is een grote leugen ;)

Want je boekt nog steeds enorme vooruitgang, kwa KG's?
Als dat wel zo is, heeft dat mischien ook enigzins met je Insuline-gebruik te maken..

Ik denk nl niet dat verzadiging een leugen is, als je bv een jaar niet gekuurt heb, zal je altijd beter reageren, dan wanneer je net uit een kuur stapt, naar mijn inziens.. (Niet uit eigen ervaring;))
Dus dan spreek je al over verzadiging, ook al is het in lichte mate..
 
maar komt dat niet omdat je teruggevallen bent, snel terugschiet naar waar je was en daar dan net weet bovenuit.. k denk dat het netto resultaat van beide ongeveer gelijk zal zijn en het dus allemaal wel meevalt

tuurlijk schieten de kg's niet meer omhoog.. maar dat zou bij kuren met intervals inmiddels ook niet meer zo zijn.. anders was ik nu wel 180kg geweest :D
 
Want je boekt nog steeds enorme vooruitgang, kwa KG's?
Als dat wel zo is, heeft dat mischien ook enigzins met je Insuline-gebruik te maken..

Ik denk nl niet dat verzadiging een leugen is, als je bv een jaar niet gekuurt heb, zal je altijd beter reageren, dan wanneer je net uit een kuur stapt, naar mijn inziens.. (Niet uit eigen ervaring;))
Dus dan spreek je al over verzadiging, ook al is het in lichte mate..

zeggen ze tegen mij ook... als je wat langer off bent dan ga je beter op AS reageren en groeien.....:cool:


mijn theorie is als je kuurt en komt 7 kilo bij en dan ga je 6-8 maanden off dan ben je die 7 kilo goed kwijt;) (sommige zullen zeggen dit is niet waar enzovoort enzovoort, maar dat is gewoon zo:p )

en als je dan na 8 maanden teruggaat kuren ...tja dan vliegen die 7 kilo's er direct terug aan natuurlek, logisch gevolg ;) maar ga je niet echt vooruit hé :p

spiermassa die je opbouwt met as (en dan spreek ik over minstens 15 kilo boven je lichaamslengte) behou je niet door alleen goed op je voeding te letten hoor, spijtig.....

grtz


(vette log ECLIPSE)
 
mijn theorie is als je kuurt en komt 7 kilo bij en dan ga je 6-8 maanden off dan ben je die 7 kilo goed kwijt;) (sommige zullen zeggen dit is niet waar enzovoort enzovoort, maar dat is gewoon zo:p )

spiermassa die je opbouwt met as (en dan spreek ik over minstens 15 kilo boven je lichaamslengte) behou je niet door alleen goed op je voeding te letten hoor, spijtig.....

Huh?!?! 15 kilo boven je lichaamslengte?? 174+15=189 kg??
En tuurlijk kan je wel massa gewonnen met AAS vasthouden anders zou het nutteloos zijn om te kuren.
 
Huh?!?! 15 kilo boven je lichaamslengte?? 174+15=189 kg??
En tuurlijk kan je wel massa gewonnen met AAS vasthouden anders zou het nutteloos zijn om te kuren.[/QUOTE]


170 cm groot= 70kilo+15kilo= 85 kilo;)


als je 85 kilo weegt(10% vet) en je bent 1.70 m groot dan ga je gewoon die kilos verliezen, is gewoon zo.
 
Ik denk dat ik en vele op dit forum natural al lang over die grens zetten die jij gesteld hebt. Ik woog 97kg natural bij 11% bij 1,74. Heb 1x gekuurd en sta sindsien al op 107kg.
 
maar komt dat niet omdat je teruggevallen bent, snel terugschiet naar waar je was en daar dan net weet bovenuit.. k denk dat het netto resultaat van beide ongeveer gelijk zal zijn en het dus allemaal wel meevalt

tuurlijk schieten de kg's niet meer omhoog.. maar dat zou bij kuren met intervals inmiddels ook niet meer zo zijn.. anders was ik nu wel 180kg geweest :D

Als het netto niet veel uitmaakt (wat ik overigens niet geloof), dan kun je toch beter minder kuren, het maakt immers geen verschil kwa Gains, wel kwa bijwerkingen!
Maargoed, dat is weer een ander discusie-punt..
Ik denk dat je wel verzadigd, en tevens ook eerder opgebrand bent, wanneer je constant blijft door spuiten..

Maargoed, ik hoop dat de KG's jouw wel tegemoet blijven komen uiteraard!
 
zeggen ze tegen mij ook... als je wat langer off bent dan ga je beter op AS reageren en groeien.....:cool:


mijn theorie is als je kuurt en komt 7 kilo bij en dan ga je 6-8 maanden off dan ben je die 7 kilo goed kwijt;) (sommige zullen zeggen dit is niet waar enzovoort enzovoort, maar dat is gewoon zo:p )

en als je dan na 8 maanden teruggaat kuren ...tja dan vliegen die 7 kilo's er direct terug aan natuurlek, logisch gevolg ;) maar ga je niet echt vooruit hé :p

spiermassa die je opbouwt met as (en dan spreek ik over minstens 15 kilo boven je lichaamslengte) behou je niet door alleen goed op je voeding te letten hoor, spijtig.....

grtz


(vette log ECLIPSE)

Alles kwijt??? Ik heb nog steeds iets aan kracht + massa over, van een kuurtje van 3.5 jaar geleden, zelfs blessure's ondertussen ondervonden, waarin ik niet trainde voor langere tijd..
Maar nu nog is die rek er aanwezig, waar toen mn grens lag, is deze nu overschreden met behulp van de roids ;)
Dat je alles kwijtraakt, kan ik niet geloven! Zelfs niet als je Ecto bent..
 
Ik denk dat ik en vele op dit forum natural al lang over die grens zetten die jij gesteld hebt. Ik woog 97kg natural bij 11% bij 1,74. Heb 1x gekuurd en sta sindsien al op 107kg.

Precies, misschien zakt die 107KG naar 105KG, maar de rest moet je idd makkelijk kunnen vasthouden.. ;)
 
Je schrijft wreed gaaf als cijfer een dikke 10!!
 
Back
Naar boven