Mr. B.I.G.
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door het zwaar chaotische schema de laatste tijd kwam ik er simpelweg niet aan toe elke 3 dagen netjes te injecteren en liep het uit tot 1 a 2x per week 4ml.. En guess what? Het gaat eigenlijk prima zo.. oke ik slik wat meer oxy om het een klein beetje te compenseren hahaha... (en nee ik snuif het nog niet
) Anyways, als ik zeg prima, bedoel ik dat er nog altijd resultaat is.. Mijn gewicht is stabiel maar mijn vetpercentage is drastisch verlaagd.. Gisteren tijdens het trainen van borst was de separatie in de bovenborst zichtbaar, zag ik stiekem een ader vanaf mn delt over mn borst lopen.. en bij cable flyes stonden er gewoon ****ing strepen op.. Een onwerkelijk gezicht, maar ik wil dat nu verdomme helemaal niet.. Ik wil dik groot rond en vadzig zijn!! Mijn gewicht moet omhoog! Ik drink 2000kcal aan weight gainer shakes, vreet de hele dag suikergevulde eiwitrepen, en dat alles boven de maaltijden die ik al at.. De T3 is beduidend laag (50mcg) dus daar ligt het niet aan. Ik begrijp er geen fl**ker van, droog blijven vind ik geen ramp.. Maar dit is niet leuk meer.. (oke eigenlijk geniet ik er wel van als ik even een most muscular voor de spiegel demonstreer.. wat ****ing geil!!!) maar cutten wil ik pas over enkele maanden gaan doen.. Meer eten dus.. Ik zit eraan te denken ipv elke 2/3 uur nu gewoon elk uur te eten en de maaltijden dus wat meer te verspreiden en elke maaltijd iets te vergroten. Het is niet anders.. A man's gotta do, what a man's gotta do. Eclipse, wat schrijf je toch goed, maar waarom gebruik jij oxazepam als ik vragen mag?
Pas op he, een bijwerking van Oxazepam is: spierzwakte... Maar je gaf zelf al aan, over te willen stappen op iets anders.
ik gebruik het dan ook niet dagelijks, of verdeeld over de dag oid maar simpelweg voor het slapengaan zo nu en danzelf geen last van hoorik gebruik het dan ook niet dagelijks, of verdeeld over de dag oid maar simpelweg voor het slapengaan zo nu en dan

mee eens, nog suggesties die niet eerder genoemd zijn? tevens ben ik aan het lezen over modafinil.. en heeft dit goedje mijn interesse gewekt