AndroidHealthClinic

HM IV - Project Rebirth I - EVOLUTION

Soo leef je nog??
Tijd voor een update :D

I think the old chap kicked the bucket :coffeepc:

• Topic Starter Topic Starter
:o

En nu ben je 90 kilo, is er nix meer van je over, leef je fulltime in je woning omdat je de straat niet meer op durft vanwege je look? :roflol:

We missen je schrijfsT dude, je geile visie op het leven, je ongenaaktbare sarcasme, en je boeiende experimenten :P

je kunt me nu wel gaan zitten ophemelen Lange.. maar jij dacht dat ik dood was.. je had me opgegeven.. en de tergende pijn in mijn botten.. die lege diepe zwarte holte van eenzaamheid in mijn ziel.. krijg ik alleen maar weg met een dikke spuit test :D

Vertel nou eens wat meer gast :D
Jij met je uberkuren moet inmiddels toch wel 120 kilo droog zijn?:cool:
Je verteld geen ruk, terwijl heel DBB benieuwd is. :D
Ik d8 idd dat je dood was.............al je topics, je verhalen, je monsterdoseringen..........en van de 1 op de ander dag was je weg :o

Of heb je weer t hele voorjaar lopen ketsen met een meid die je hebt leren kennen en kom je nu weer uithuilen op dbb? :roflol:

haha nee ik was 123kg droog idd :D

en je assumptie dat ik dat nu niet meer ben is tevens correct :D er is een hoop vanaf.. heb dan ook enige tijd moeten stoppen met trainen (heel 2007 geen dumbbell aangeraakt), ben dus ook gestopt met kuren en m'n voeding liet ook te wensen over

heeft echter niets met mijn gezondheid te maken of iets dergelijks, ben tip top in orde zelfs geen licht verhoogde leverwaarden - alles driedubbel gecheckt en ik ben gezonder dan iedereen op dit board :D lekker puh ;)

de nabije toekomst ziet er inmiddels weer rooskleurig.. ehm.. fel goud uit en ik hoop er op korte termijn weer hard tegen aan te kunnen.. stay tuned

haha nee ik was 123kg droog idd :D

en je assumptie dat ik dat nu niet meer ben is tevens correct :D er is een hoop vanaf.. heb dan ook enige tijd moeten stoppen met trainen (heel 2007 geen dumbbell aangeraakt), ben dus ook gestopt met kuren en m'n voeding liet ook te wensen over

heeft echter niets met mijn gezondheid te maken of iets dergelijks, ben tip top in orde zelfs geen licht verhoogde leverwaarden - alles driedubbel gecheckt en ik ben gezonder dan iedereen op dit board :D lekker puh ;)

de nabije toekomst ziet er inmiddels weer rooskleurig.. ehm.. fel goud uit en ik hoop er op korte termijn weer hard tegen aan te kunnen.. stay tuned

Hoeveel ben je kwijtgeraakt dan?

Ben ik ook benieuwd naar welkom terug zou ik zo zeggen :cool:

Yup. .doe je best maar weer monster

watskeburt man?

heb je vastgezeten ofzo?

hmmm veel succes weer eclipse

welcome back ouwe

leg uit Eclipse!! het hele board zit in spanning !

moet er niet eerst een poll komen om mijn huidige populariteit onder deze nieuwe generatie dbb'ers eens onder de loep te nemen?

moet er niet eerst een poll komen om mijn huidige populariteit onder deze nieuwe generatie dbb'ers eens onder de loep te nemen?

Niet janken maar spuiten. De nieuwe generatie leert jouw verhaaltjes vast heel snel te waarderen. Anders stel ik voor... permban voor iedereen die de verhaaltjes niet vermakelijk vind.

Terug
Naar boven