- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

er is een hoop vanaf.. heb dan ook enige tijd moeten stoppen met trainen (heel 2007 geen dumbbell aangeraakt), ben dus ook gestopt met kuren en m'n voeding liet ook te wensen over
lekker puh
haha nee ik was 123kg droog idd
en je assumptie dat ik dat nu niet meer ben is tevens correcter is een hoop vanaf.. heb dan ook enige tijd moeten stoppen met trainen (heel 2007 geen dumbbell aangeraakt), ben dus ook gestopt met kuren en m'n voeding liet ook te wensen over
heeft echter niets met mijn gezondheid te maken of iets dergelijks, ben tip top in orde zelfs geen licht verhoogde leverwaarden - alles driedubbel gecheckt en ik ben gezonder dan iedereen op dit boardlekker puh
![]()
de nabije toekomst ziet er inmiddels weer rooskleurig.. ehm.. fel goud uit en ik hoop er op korte termijn weer hard tegen aan te kunnen.. stay tuned

ik weiger deel te nemen aan deze sadistische vorm van leedvermaak![]()

moet er niet eerst een poll komen om mijn huidige populariteit onder deze nieuwe generatie dbb'ers eens onder de loep te nemen?