MuscleMeat

HM IV - Project Rebirth I - EVOLUTION

Wat is je nieuwe kuurschema?? Of gewoon lukraak test prikken :D

:D omg..Eclipse..

ps: in het maandje dat je off bent geweest..heb je iets gedaan tbv PCT? nolva,HCG?

Wat is je nieuwe kuurschema?? Of gewoon lukraak test prikken :D

schijnt dat ie nu een soort rad van fortuin heeft, maar dan niet allemaal anabolen op de schijf.

3x in de week geeft ie een zwaai aan het rad en aan de hand daarvan bepaald ie wat er in z''n gluteus wordt geknald

• Topic Starter Topic Starter
hahaha nee hoor Loo.. dat valt reuze mee.. mijn schema is niet veel veranderd als we even teruggaan naar waar we gebleven waren zit ik inmiddels weer zo'n beetje op schema.. de EQ is er echter uit en is deca geworden. Dan komen we dus op test, deca, oxy, slin, sth en nu ook igf.. dit is dag 3 van de rest (dus exclusief die inject van deca en test vorige week) ook zijn de doseringen nu wat lager van de test, deca en oxy

Hoe gaat het inmiddels met de bklessures?

hahaha nee hoor Loo.. dat valt reuze mee.. mijn schema is niet veel veranderd als we even teruggaan naar waar we gebleven waren zit ik inmiddels weer zo'n beetje op schema.. de EQ is er echter uit en is deca geworden. Dan komen we dus op test, deca, oxy, slin, sth en nu ook igf.. dit is dag 3 van de rest (dus exclusief die inject van deca en test vorige week) ook zijn de doseringen nu wat lager van de test, deca en oxy

waar staat je kuurschema eigenlijk?

ik ben wel geïnteresseerd in die eq (aangezien ik nu ook 500mg in m'n linkerbil heb zitten, vanavond gaat er 500mg in de rechter) , hoe hoog zette je en hoe lang?

en wat vond je ervan?

Eclipse,kun je ons voor de feestdagen geen update geven? Zo'n leuk verhaaltje :D

Ja man ****er, wij trouwe lezers missen je story's hier :D

kom op man :D

• Topic Starter Topic Starter
oh ja ik had een log hier :D hmmm ik zal eens wat neerkliederen binnenkort :D

hey hij leeft nog ben benieuwd naar het vervolg verhaal

Eclipse moet ON !!! kom op met die stories ;)

Ja waar blijven die verhalen:D !!!!

[request] !!

Idd! we wachten al lang op een update :(

Update :(

Update + foto's :shut:

Update !!!! Anders massal negatieve karma

Eclipse Are ya still allive???

Terug
Naar boven