Fitness Seller

Hoe breng jij je tijd door met je partner?

wij doen samen shoppen ,sporten ,uitgaan,uit eten,bioscoopje,ruzie maken en dan weer goedmaken;je kunt zo veel samen doen .

John en ik gaan veel weg, momenteel veel dagjes uit naar meubelboulevards omdat we gaan verhuizen, of lekker skeeleren, naar het strand, vliegtuig spotten op schiphol (mijn grote hobby), onze papegaaitjes kosten ook veel tijd en aandacht.
En ik kom uit de andere kant van het land, dus vaak zijn we daar ook in onze vrije tijd te vinden voor bezoek aan familie en vrienden.

Hoe breng jij je tijd door met je partner?
(buiten coïtus, achter de tv hangen en huishouden...)
[...]
Wij gaan regelmatig naar de cinema, huren een film of gaan eens winkelen.
We hebben geen gedeelde hobby of interesse buiten film en muziek.
In de zomer gaat mijn vriendin wss soms mee cardio doen.

We zijn opzoek naar iets nieuws om een wekelijks of maandelijks te doen.
Het spijtige is dat er hier in de buurt niks te beleven valt.
[...]
Dus wat doen jullie in je vrijetijd met je partner?
Om te beginnen hebben wij al 2 jaar geen TV meer. Op die manier heb je per dag opeens weer een paar uur meer te besteden aan andere zaken.
Het huishouden proberen we ook zoveel mogelijk niet te doen, maar eens in de zoveel tijd moet het toch... -zucht-

Verder delen we hobbies of hebben we overlappende hobbies.
* Ik teken en schilder graag en Phreak is er nu ook mee begonnen (zeker nu ik een mooi mini-atelier in huis heb).
* Phreak deed al aan PL en traint mij nu in PL en gewichtheffen. Ik train hem in het zwemmen.
* Phreak is dj. Ik brei graag sokken (die hij ook draagt). Terwijl Phreak draait in onze thuis-studio, zijn de katten en ik publiek. Ondertussen kan ik met mijn breiwerk verder, of wat tekenen/schilderen.
* Ik trek er graag op uit in de natuur, liefst met wat lekker hapjes. Phreak vist graag. Dus gaan we er samen op uit, op zoek naar een mooi watertje. Ook dit zijn leuke plekjes om te tekenen/schilderen.
* Ik kook graag en Phreak eet graag. Ook een mooie combi, toch? :D
* Verder houden we beiden van lezen, film kijken, er een beetje op los fantaseren/filosoferen en luieren.

Om te beginnen hebben wij al 2 jaar geen TV meer. Op die manier heb je per dag opeens weer een paar uur meer te besteden aan andere zaken.
Het huishouden proberen we ook zoveel mogelijk niet te doen, maar eens in de zoveel tijd moet het toch... -zucht-

Verder delen we hobbies of hebben we overlappende hobbies.
* Ik teken en schilder graag en Phreak is er nu ook mee begonnen (zeker nu ik een mooi mini-atelier in huis heb).
* Phreak deed al aan PL en traint mij nu in PL en gewichtheffen. Ik train hem in het zwemmen.
* Phreak is dj. Ik brei graag sokken (die hij ook draagt). Terwijl Phreak draait in onze thuis-studio, zijn de katten en ik publiek. Ondertussen kan ik met mijn breiwerk verder, of wat tekenen/schilderen.
* Ik trek er graag op uit in de natuur, liefst met wat lekker hapjes. Phreak vist graag. Dus gaan we er samen op uit, op zoek naar een mooi watertje. Ook dit zijn leuke plekjes om te tekenen/schilderen.
* Ik kook graag en Phreak eet graag. Ook een mooie combi, toch? :D
* Verder houden we beiden van lezen, film kijken, er een beetje op los fantaseren/filosoferen en luieren.

Daarom zou ik dus alleen al een tv houden:D

ik doe vooral bedhangen, tv kijken, uit eten,bios, badminton (haar hobby), je kent het wel. De standaard zooi dus.

Daarbij probeer ik haar vooral niet elke dag te zien want dan word ik echt gek.

aan samen uitgaan moet ik al helemaal niet denken.

Daarom zou ik dus alleen al een tv houden:D
We kijken op de computer (mooi groot scherm). De films op TV hadden we al tig keer gezien, of vonden we niet interessant. Nu kijken we de film die we willen zien, wanneer het ons uitkomt. Maar erg veel is dat ook weer niet.

Uhm, jij bent 22 dus wil je zeggen dat je vriendin onder de 15 is? :eek:
:roflol:
lees die zin nog eens:rolleyes:

ontopic : Alles is hier al zo'n beetje genoemt ;)
idd :D:D:D
Eej ik was net wakker he, onschuldige schrijffout.:D Ik zal het ff verbeteren.
:roflol: nu ben je wakker en staat die zin er nog:roflol:
wel eens van een groep van 15 gehoord ipv de leeftijdsgrens?:roflol:

samen MIJN auto en moto wassen. Haar auto dient ze vanzelfsprekend zelf te wassen.

Laat haar weleens dumbbells vastpakken. Heb twee partners, met de een is m'n relatie closer.

Toch valt 't mij op dat zware deadlift, squats, dips en chin ups haar toch meer spiermassa geven. Ook kan ik haar een behoorlijke klap laten uitdelen als ze zich gebald heeft.

Mijn dames kunnen ook goed met een toetsenbord omgaan. We vermaken ons wel, zitten 24 uur per dag aan elkaar vast, maar worden elkaar nooit zat.

* Samen uitgaan
* Boodschappen doen
* Scheveningen (meestal Hommerson)
* Binnekort af en toe samen trainen
* Lunchen
* Avondeten
* Leren
* Naar zijn/mijn vrienden
* Batsen batsen en nog eens batsen

Meestal op de bank, hangend.

bios, winkelen, boodschappen doen, eten, sporten, familie bezoeken, dvdtje kijken.

Terug
Naar boven