XXL Nutrition

Hoe drink jij je koffie?

Peiling Peiling Hoe drink JIJ je koffie?

• Totaal stemmers
    63
Haha wat een gare poll :roflol:

Maaruh, ik drink zonder melk en met een zoetje, bakje of 5 a 6 per dag denk ik. Tijdje zwart gedronken, maar met een zoetje vind ik toch lekkerder. Ennuh, ik drink de koffie niet graag te heet, eerst ff 5 minuutjes laten staan.

Zwart met 2-3 klontjes suiker, maar ik drink bijna nooit koffie. Dat is voor de oude mense :cool:

zwart zonder suiker, met een sigaret erbij trouwens goed ontstoppingsmiddel.

Met een scheutje GHB derin:D

Niet want ik lust geen koffie

Zwart natuurlijk, en op een terras [als ik geen bier neem] een zo sterk mogelijke espresso :D

Zo zwart als Blackadder's wilde krijgersharen

Anders, ik drink namelijk bijna nooit koffie.

Ik drink eigenlijk nooit koffie... maar lust het wel met veel suiker en melk :D hihi
Heb liever een goeie cappuccino ;)

Ligt er beetje aan waar ik trek in heb. Meestal vind ik zwart wel ok, vooral s'ochtends en als je eens een middagdipje hebt. Toen ik nog stage liep hadden we zo'n koffie automaat van Douwe Egberts met Wiener Melange, Coffee Choco, Capuccino, Espresso en weet ik wat allemaal nog meer. Dan is het wel lastig om je in te houden :D Aan die Wiener Melange raak je echt verslaafd.

geen koffie

• Topic Starter Topic Starter
Sinds een tijd heb ik senseo en dat smaakt top. Je moet dan wel de koffiepads van nescafé hebben want de klonen zijn een slappe hap.

Voor de cappuccino is heel erg lekker. Goede shit.

no coffee for me

Juk.. Senseo. Voor echt lekkere koffie ga ik een paar honderd meter verderop naar een koffie-speciaalzaak waar ik nog tegen guldentarief (nl. 90 cent) een heerlijke espresso kan krijgen (of cappuccino). Sterker nog, ik kan kiezen uit wel 6 boonsoorten. Dat is genieten!

Thuis stel ik me tevreden met oploskoffie die ik dan op voornoemde wijze opleuk. Ook lekker: een koffie-wheyshake! Jammie! Of in de tijden dat ik echt drastisch aan het cutten was: nixpudding, dwz. gelatinepuddinkje met oploskoffie en zoetstof.

met een wolkje melk, en het liefst in een zo groot mogelijke mok !

:D

melk en suiker

Drink vrij zelden koffie.
Als ik het drink, met wolkje melk.

Anders, niet namelijk.

Terug
Naar boven