XXL Nutrition

Hoe energiek of vermoeid voel jij je doorgaans?

Peiling Peiling Hoe energiek of vermoeid voel jij je doorgaans?

• enegieniveau 80-100%: ik voel me zeer fris en energiek van 's morgens tot 's avonds; zelden vermoeid

Stemmen: 2 3,8%
  • enegieniveau 60-80%: ik voel me overwegend fris en energiek tijdens de dag, maar soms ook een beetje

Stemmen: 13 24,5%
  • enegieniveau 40-60%: ik voel me regelmatig fris en energiektijdens de dag; maar ook regelmatig vermo

Stemmen: 17 32,1%
  • enegieniveau 20-40%: ik voel me overwegend vermoeid tijdens de dag; maar soms ook fris en energiek

Stemmen: 11 20,8%
  • enegieniveau 0-20%: ik voel me bijna altijd vermoeid van 's morgens tot 's avonds; zelden voel ik me

Stemmen: 6 11,3%
  • Verschilt te sterk van dag tot dag

Stemmen: 4 7,5%

• Totaal stemmers
    53

Mister TN

True Natural BodyBuilder
Elite Member
15 jaar lid
True Natural
Waardering
470
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Hoe energiek of vermoeid voel jij je tijdens een gemiddelde doorsnee dag?

Hoe verklaar je dit?

interessante poll.

Ik ben een nachtdier, overdag is het mwaah en 's avonds word ik wakker. Veel energie doorgaans. Drink geen koffie of andere stimulerende dranken, enkel water

20-40%
Op een werkdag moet ik om 5.45 opstaan. De eerste uurtjes kan ik me echt verrot voelen, halverwege de dag voel ik me al veel beter. Einde van de werkdag weer klote en om een uurtje of 20.00 voel ik me weer goed.

Ik heb 60-80 gestemd.
Het valt zelden voor dat ik echt vermoeid ben overdag.
Maar, ik moet wel eerlijk toegeven dat ik toch wel blij ben als ik in mijn bed kruip en kan slapen.
Ik slaap wel niet veel. Gemiddelde van een 5-6uur per nacht/dag.

60-80%

moet net als origineel vaak vroeg opstaan, i.c.m. te weinig slaap en de avond ervoor zware workout voel je je dan zo slap als een vaatdoek. Heb ook een redelijk slechte conditie, word snel moe maar zonder vroeg opstaan/slecht slapen ben ik zeer energiek.

Opvallend energiek.

Nu een bijbaantje dat me weinig inspanning kost, zowel fysiek als mentaal. Maar het zorgt wel voor een fijn ritme.

Ben alleen wel eens slaperig na een training en/of flinke maaltijd.

Over dag vaak momenten van extreme moeheid maar wel overal zin in maar energie tekort.
In de avond komt de energie en rond 2 uur snachts ga ik maar beter naar bed omdat het moet, ben dan nog klaarwakker en zou zo kunnen trainen.

Het enige wat me nog vermoeit is vermoeiende mensen. Maar ligt grotendeels aan het werk dat je doet, gelukkig hoef ik niet meer zo te stressen als vroeger en heb ook geen last meer van vermoeiende/irritante mensen. 80-100% en dichter bij de 100 dan de 80.

Verschillend per dag komt denk door zwaarte van training en cardio train 6 dagen per week

40/60% doorsnee dag is meestal een sleur op school.
Richting de triaining gaat de energy richting 90/100%.

Ik wil na elke maaltijd wel ff liggen :D

40/60 ratio.. In ochtend zo verrot als maar kan, halverwege de dag gaat 't beter en voor me training topfit.

Komt door dat k*t werk in de bouw. :rolleyes:

Meeste tijd wel energiek. Als ik te lang zit, zwaar heb getraind of gegeten sneller moe. Gelukkig is het energie niveau gestegen, poosje geleden echt 0%. Overal moe van.

Redelijk energiek. Ik moet wel wat minder tijd op de computer doorbrengen denk ik. Wordt som een beetje moe van naar het scherm staren.

60-80. Maar das vooral ook omdat ik ritme mis momenteel. Geen werk & geen school....

In de ochtend standaard om 10 uur train ik. Daarna t huis effe opruimen stofzuigen etc. En zodra ik klaar ben naar vrienden toe of achter de computer.

Nou vind ik achter de computer zitten verre van ideaal aangzn ik dan gwn geen moer doe behalve muziek luisteren & wat te klote dus word daar wel altijd vermoeid van. :)

Zit op 40-60. Ben meer een avondmens dan een ochtendmens. Daar komt nog eens bij dat ik voor m'n werk 8 uur per dag naar een beeldscherm staar, heeft ook veel invloed. Tijd om daar maar eens verandering in te brengen.

Q

Terug
Naar boven