Fitness Seller

Hoe in lengte groeien?

Het zal grotendeels gewoon genetisch bepaald zijn denk niet dat je er veel aan kan helpen...

Let nature do is thing ;)

je in smeren met pinda kaas en dan gaan trainen veen aan uit rekken enzo

ne ejoh dat is genitisch bepaald het zou kunnen met groei hormonen op dokters recept

ik vraag me af of ik te klein ben? 18 jr 187 cm

(h)gh

Weer die zooi met genen... allemaal bullcrap. Genen zitten je niet dwars. Omgeving daarentegen wel. Zo ken ik heleboel mensen waarvan hun beide ouders midgets zijn (1.60~) maar zelf 1.80 en zelfs 1.90 zijn. Zolang je slaap en voeding in orde is, en regelmatig sport (ivm groeihormoon productie) kan t voordelig uitkomen :D Heb onlangs zo'n eBook gedownload staat een heleboel informatie in over hoe het allemaal werkt. wel interessant om te weten :)

Genetica is een niet te verwaarlozen variabele. GTFO met je ebook.

Bedankt voor deze belangrijke bijdrage in een topic van 4 jaar geleden.

Weer die zooi met genen... allemaal bullcrap. Genen zitten je niet dwars. Omgeving daarentegen wel. Zo ken ik heleboel mensen waarvan hun beide ouders midgets zijn (1.60~) maar zelf 1.80 en zelfs 1.90 zijn.

Dat heet een uitzondering op het gemiddelde. En ook in zulke gevallen vullen genen de grootste rol in, zelfs met een optimale voeding/beweging groei je niet langer dan je lichaam voorschrijft. Daarnaast zou je pas bij echte ondervoeding een duidelijk verschil gaan zien tijdens de groei.

Nice bump trouwens.. :rolleyes:

Weer die zooi met genen... allemaal bullcrap. Genen zitten je niet dwars. Omgeving daarentegen wel. Zo ken ik heleboel mensen waarvan hun beide ouders midgets zijn (1.60~) maar zelf 1.80 en zelfs 1.90 zijn. Zolang je slaap en voeding in orde is, en regelmatig sport (ivm groeihormoon productie) kan t voordelig uitkomen :D Heb onlangs zo'n eBook gedownload staat een heleboel informatie in over hoe het allemaal werkt. wel interessant om te weten :)

Epic bump mate.

Het kon erger, 1.63 hier...

lionel messi heeft ook groeihormonen gekregen, dat heeft erg geholpen want hij is nu 1.64

Genen zijn niet alleen van je ouders, dat gaat nog een stuk verder terug. En natuurlijk uitzonderingen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven