Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ge zijt ne echte dwerg
Heb onlangs zo'n eBook gedownload staat een heleboel informatie in over hoe het allemaal werkt. wel interessant om te weten 
Weer die zooi met genen... allemaal bullcrap. Genen zitten je niet dwars. Omgeving daarentegen wel. Zo ken ik heleboel mensen waarvan hun beide ouders midgets zijn (1.60~) maar zelf 1.80 en zelfs 1.90 zijn.

Weer die zooi met genen... allemaal bullcrap. Genen zitten je niet dwars. Omgeving daarentegen wel. Zo ken ik heleboel mensen waarvan hun beide ouders midgets zijn (1.60~) maar zelf 1.80 en zelfs 1.90 zijn. Zolang je slaap en voeding in orde is, en regelmatig sport (ivm groeihormoon productie) kan t voordelig uitkomenHeb onlangs zo'n eBook gedownload staat een heleboel informatie in over hoe het allemaal werkt. wel interessant om te weten
![]()
Weer die zooi met genen... allemaal bullcrap. Genen zitten je niet dwars. Omgeving daarentegen wel. Zo ken ik heleboel mensen waarvan hun beide ouders midgets zijn (1.60~) maar zelf 1.80 en zelfs 1.90 zijn. Zolang je slaap en voeding in orde is, en regelmatig sport (ivm groeihormoon productie) kan t voordelig uitkomenHeb onlangs zo'n eBook gedownload staat een heleboel informatie in over hoe het allemaal werkt. wel interessant om te weten
![]()