XXL Nutrition

Hoe is jouw eetlust op Anapolon (oxy)

• Topic Starter Topic Starter
ik had die blauwe Oxy's, waren erg goed volgens vele anderen

geen idee
niet opgelet

bloeddruk omhoog = honger naar beneden. Meeste mensen verliezen toch beetje eetlust op oxy. Ook een van de redenen waarom het aan success wint in wedstrijdvoorbereiding.

bloeddruk omhoog = honger naar beneden. Meeste mensen verliezen toch beetje eetlust op oxy. Ook een van de redenen waarom het aan success wint in wedstrijdvoorbereiding.

Hoezo succes want je krijgt dan toch juist last van vocht ?

Hoezo succes want je krijgt dan toch juist last van vocht ?

Vocht bij oxy is doorgaans door de hogere bloeddruk en rechtstreeks effect op RAS. Bij lager lichaamsvet, calorien, etc ga je er al een stuk minder last van hebben, en in voorbereiding komen AngII blokkers en diuretica ook van pas, waardoor het effect van oxy compleet anders is in laatste weken wedstrijdvoorbereiding dan in een bulkkuur. En stuk dramatischer ook. Je krijgt een echt harde, volle fysiek die volledig tot zen recht komt.

Vocht bij oxy is doorgaans door de hogere bloeddruk en rechtstreeks effect op RAS. Bij lager lichaamsvet, calorien, etc ga je er al een stuk minder last van hebben, en in voorbereiding komen AngII blokkers en diuretica ook van pas, waardoor het effect van oxy compleet anders is in laatste weken wedstrijdvoorbereiding dan in een bulkkuur. En stuk dramatischer ook. Je krijgt een echt harde, volle fysiek die volledig tot zen recht komt.

Ik ben benieuwt dan na mn ervaring met oxy want dacht echt dat t meer een vochtbom was ook al heb je je voeding clean hahah

Dit wisten velen niet denk ik :) Dan maar wat oplossingen zoeken om de bloeddruk laag te houden.

Dit wisten velen niet denk ik :) Dan maar wat oplossingen zoeken om de bloeddruk laag te houden.

Probleem is dat oplossingen daarvoor eerder beperkt zijn tijdens een massa fase :p Tijdens dieet kan je no probs (is zelfs voordelig) een ACE remmer of ATR1 blokker nemen, en combineren, laatste 4 weken voor een wedstrijd, met een 100 mg oxy. Zeker als BF al 8% of lager is is het resultaat behoorlijk verbluffend.

heb het zelf gebruikt met de volgende kuur
1-6 test e 750mg
1-4 oxy 100mg
1-10 boldenone 750mg

heb er flink eetlust van gekregen maar dat komt vooral door de bolde denk ik

zeer slechte eetlust vanaf 100mg op 150mg heledag een misselijk gevoel en depri

Ik ben sinds zaterdag begonnen met de oxy op 100 tot nu toe nog gewoon mn normale eetlust zelfs iets meer lijkt t wel maar zit meer in me kop denk ik haha hou je op de hoogte !

Ik ben sinds zaterdag begonnen met de oxy op 100 tot nu toe nog gewoon mn normale eetlust zelfs iets meer lijkt t wel maar zit meer in me kop denk ik haha hou je op de hoogte !
cjw kan je ons laten weten hoe je gaat op oxy? ben er wel benieuwd naar

Haha gewoon hier plaatsen kerel :D Welk merk gebruik je ? kan ik karma/pm :)

Voor degene die ik op de hoogte zou houden gister was dag 10 van me tren test oxy .
Mijn eetlust is gewoon normaal heb wel een paar dagen gehad dat het iets minder was maar kreeg wel gewoon alles weg zonder kots neigingen of wat dan ook.
Verder ook paar dagen een beetje een zeurderig gevoel gehad in me kop niet echt koppijn dus ook niet hinderlijk.
Verder kwa kracht ben ik ook al wel op de goede weg :D en zie er ook al mooi wat voller uit
Gisteren gewogen en de weegschaal gaf 3 kilo meer aan
Zal eind deze week (zondag) nog wel een update doen
Voor degene die dat willen pm mag ook

Terug
Naar boven