AndroidHealthClinic

Hoe is mijn Schema???

Adem1992

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
65kg
Vetpercentage
15%
info over mezelf:

Nieuw bij DBB, Eeste topic
Man, 20 jaar, 165cm, 65kg, vetpercentage 15%
ik voetbal 3x in de week.

• Ervaring: 2 maanden
    Doel: spiermassa, kracht
    beschikking tot apparatuur: standaard apparaten (Basic-Fit)
    tijd: 3-4dagen

Maandag
Benen

Dinsdag
Borst&triceps

Woensdag
Voetbaltraining

Donderdag
Rug&biceps

Vrijdag
Voetbaltraining

Zaterdag
schouder&nek /rustdag

Zondag
Voetbal wedstrijd

Als t goed is zou ik ook schouder op maandag samen met benen kunnen pakken toch? Ik heb geen oefingen erop staan want weet de benamingen niet. meestal doe ik per oefening 4x8 en dan 4 oefeningen per spiergroep
Graag zou ik ook hulp willen met mijn voeding maar dat moet waarschijnlijk in een andere forum. Ik gebruik nu alleen Gold standard whey protein en wil ook gebruik maken van vitamine supplementen.

info over mezelf:

Nieuw bij DBB, Eeste topic
Man, 20 jaar, 165cm, 65kg, vetpercentage 15%
ik voetbal 3x in de week.

• Ervaring: 2 maanden
    Doel: spiermassa, kracht
    beschikking tot apparatuur: standaard apparaten (Basic-Fit)
    tijd: 3-4dagen
Maandag
Benen

Dinsdag
Borst&triceps

Woensdag
Voetbaltraining

Donderdag
Rug&biceps

Vrijdag
Voetbaltraining

Zaterdag
schouder&nek /rustdag

Zondag
Voetbal wedstrijd

Als t goed is zou ik ook schouder op maandag samen met benen kunnen pakken toch? Ik heb geen oefingen erop staan want weet de benamingen niet. meestal doe ik per oefening 4x8 en dan 4 oefeningen per spiergroep
Graag zou ik ook hulp willen met mijn voeding maar dat moet waarschijnlijk in een andere forum. Ik gebruik nu alleen Gold standard whey protein en wil ook gebruik maken van vitamine supplementen.

welkom!
zou benen en schouders apart doen, is nogal veel voor 1 dag. Na een goede benenroutine ben je waarschijnlijk al bekaf..
Ipv meteen hulp vragen over je voeding zou ik eerst de stickies doorspitten en veel googelen. Kom je al een heel eind mee. Zodra je een schema hebt gemaakt post hem dan!

Ik zou een 3 daags split maken, zodat je samen met 3 x voetballen 1 dag rust in de week heb

Terug
Naar boven