Fitness Seller

Hoe kan dit zo goedkoop zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_200622

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
2.886
Lengte
2m
Massa
158kg
[Link niet meer beschikbaar]

Site schijnt wel betrouwbaar te zijn, maar normaal ben je 90 euro kwijt voor zo'n telefoon.

Geen idee.. Waarom wil je dat mobieltje zo hard?
Off topic; lenovo is wel goed merk, heb er laptop van en kan wel veel verdragen.

Komt het uit Amerika? Heb ik zo heel snel niet kunnen vinden, maar anders moet je nog invoerrechten betalen als je het pakje krijgt dus houdt daar rekening mee.

Verder ben ik eigenlijk niet te spreken over mijn Lenovo L530 die ik voor het werk heb, kan echter niks over de telefoons zeggen.

Edit: De site is blijkbaar Chinees, uit Hong Kong. Je gaat dus sowieso invoerrechten mogen betalen. Als je besteld vraag dan dat ze het labelen als "GIFT" van 5-25€ ofzo, en dat ze dit ook op de factuur zetten. Anders krijg je je pakje niet van de postbode zonder bij te betalen :p

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee.. Waarom wil je dat mobieltje zo hard?
Off topic; lenovo is wel goed merk, heb er laptop van en kan wel veel verdragen.

Heb liever 1 met 4 inch schem maar ben nog geen vergelijkbare tegengekomen met quad core en fatsoenlijke camera.

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Komt het uit Amerika? Heb ik zo heel snel niet kunnen vinden, maar anders moet je nog invoerrechten betalen als je het pakje krijgt dus houdt daar rekening mee.

Verder ben ik eigenlijk niet te spreken over mijn Lenovo L530 die ik voor het werk heb, kan echter niks over de telefoons zeggen.

Edit: De site is blijkbaar Chinees, uit Hong Kong. Je gaat dus sowieso invoerrechten mogen betalen. Als je besteld vraag dan dat ze het labelen als "GIFT" van 5-25€ ofzo, en dat ze dit ook op de factuur zetten. Anders krijg je je pakje niet van de postbode zonder bij te betalen :p

Hoezo dat heb je bij dx.com toch ook niet?

Van dx.com heb ik nog nooit iets besteld, maar ik weet dat als je iets van buiten de EU besteld dat je dan hier de "BTW" moet betalen zeg maar, omdat je het goed hier gaat gebruiken. Heb eens een auto-onderdeel uit Amerika laten komen, wou de postbode er plots 90€ extra voor hebben.

Als ik dingen uit China bestel (met name lasers dan :p) vraag ik altijd dat ze het als gift labelen om dit te voorkomen, dan gaan ze je pakje ook niet zo snel opendoen.

En ja, als je pakje helemaal niet gecontroleerd word dan moet je ook geen invoerrechten betalen.

is wel real deal, maar verwacht lange levertijden (tenzij ze het met DHL ofzo shippen, maar dan extra € betalen)
mocht het een oplichter zijn dan kan je een dispute indienen bij aliexpress en krijg je (na lange tijd) je money terug

Ik bestel wel gewoon via dx, dat is altijd nog goed gegaan. En ik typte per ongeluk ander typenr in a760 en toen kreeg ik een telefoon met dezelfde specificaties alleen 4,5 inch. Dus die ga ik nemen.

Alieexpress is alleen wholesale. Je koopt dus minimaal een x-aantal exemplaren.

Ali maakt altijd expres een superdeal speciaal voor jou

Mamma van peunuthead laat hem aub even uit, hij is weer strontvervelend op internet.
:S

Je haalt rechtstreeks bij de leverancier/producent. Je hebt ook een variant van dezelfde site waar je als klein bedrijf inkopen kan doen. Lage prijzen tegen een bepaalde minimum aantal dat je moet kopen.
Als het goed is is het gewoon legit, alleen draait m'n maag een beetje om van het tenenkrommend Engels en het leveren(tijden) van producten kijken ze meestal ook niet zo nauw naar.

:S

Je haalt rechtstreeks bij de leverancier/producent. Je hebt ook een variant van dezelfde site waar je als klein bedrijf inkopen kan doen. Lage prijzen tegen een bepaalde minimum aantal dat je moet kopen.
Als het goed is is het gewoon legit, alleen draait m'n maag een beetje om van het tenenkrommend Engels en het leveren(tijden) van producten kijken ze meestal ook niet zo nauw naar.

Houd je bek, houd gewoon je bek. Doe je regenjas aan en ga naar buiten ofzo k*t kloon.

Sorry, this item is no longer available!

Ja zo kan ik ook goedkoop "leveren".

In b4 scam. Gast heeft geen feedback score. Aliexpress is gewoon een soort marktplaats, verkopers zijn niet altijd betrouwbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven