AndroidHealthClinic

Hoe kom ik aan qua gewicht

Sportief

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
50kg
Hallo ben een jongen van 19jaar ik weeg ongv 50kg kun je zeggen.
ik ben 178 en ik ben best mager.
Ik wil graag bijkomen er werdt mij geadviseerd om Voedingsupllementen te gebruiken zoals bepaalde potten waarvan je gewichttoename aanneemt.
Gebeurt dat ook ? ben erg wanhopig en wil graag bijkomen schaam me zelfs voor me eigen lichaam vooral in de zomer. me benen zijn erg dun en me armen zijn verschrikkelijke ook in me gezicht en nek , op die punten wil ik bijkomen. liefs gewoon heel veelvet hoeft niet zo zeer gespierd te zijn wil gewoon dik worden meer wegen.

Wie kan me helpen?
Bij voorbaat bedankt.

Die voedingssuplementen zijn alleen maar gemaakt om zoveel mogelijk geld uit je zak te kloppen. Stel een voedingsschema op en kijk of je zwaarder wordt, zoniet meer kcal.

[Link niet meer beschikbaar]

50 kilo lol

Jij moet alles eten wat los en vast zit kerel.

• Topic Starter Topic Starter
Goed eten ja. maar het is moeilijk om bij te gaan houden hoeveel kh je binnen krijgt om het zo bij te houde. Dus als ik het goed begrijp helpen die weight gainers niet?.

Door meer te eten
slotje

Rice & Protein zou dit helpe?

Maakt geen **** uit wat je eet als het maar veel is.

Ik wil graag bijkomen er werdt mij geadviseerd om Voedingsupllementen te gebruiken zoals bepaalde potten waarvan je gewichttoename aanneemt.
Gebeurt dat ook ? ben erg wanhopig en wil graag bijkomen schaam me zelfs voor me eigen lichaam vooral in de zomer. me benen zijn erg dun en me armen zijn verschrikkelijke ook in me gezicht en nek , op die punten wil ik bijkomen. liefs gewoon heel veelvet hoeft niet zo zeer gespierd te zijn wil gewoon dik worden meer wegen.

Wie kan me helpen?
Bij voorbaat bedankt.

Hallo Sportief,

Eet meer havermout,pasta's rijst en ongezouten noten.
je moet dus meer eten al je onderhoud van
+-2400Kcals.

Je hoeft niet te letten op die kh etc met een gewicht van 50 kilo bij 1,78. Veel vrouwen wegen nog meer met die lengte man.

Lekker veel gezond voedsel vreten. Havermout, melk en noten idd lekker veel kcals.

En hard trainen natuurlijk!

veel eten. hard trainen. dan ben jij over 2 maand 10 kg zwaarder. paar liter melk 10 broodjes pindakaas + wat je normaal eet. lekker stouwen. zo vliegen de kilo's en het vet eraan.

Laatst bewerkt:

Wie kan me helpen?
Bij voorbaat bedankt.

zonder training (spiermassa ontwikkelen) ga je alllen vet aankommen

Goed eten ja. maar het is moeilijk om bij te gaan houden hoeveel kh je binnen krijgt om het zo bij te houde. Dus als ik het goed begrijp helpen die weight gainers niet?.

Rice & Protein zou dit helpe?

Bij wat je nu eet kom je blijkbaar niet aan, conclusie: meer eten.
Een 'weightgainer' is gemaakt voor mensen die niet meer voedsel in hun maag kunnen stoppen, maar wel meer Kcal nodig hebben dan ze eten.
Zeg nou zelf: hoor jij bij die mensen? Ik denk dat je best een pak koekjes tussendoor kan eten tussen al je maaltijden. En dat je maaltijden 2x zo groot kunnen. Dat je na je ontbijt nog wel een banaan kunt eten (of 2), een extra glas chocomel drinken bij je ontbijt, lunch EN tussendoor. Voor je gaat slapen een paar handjes noten eten, en een bak kwark.
Pas als je dat geprobeerd hebt en je komt nog niet aan (en je kunt niet NOG meer eten), DAN ga je kijken naar een weightgainer...

Meeeeeer eten man. gewoon 6 maaltijden per dag. en sowieso wel trainen erbij. Op naar de volgende zomer zou ik zeggen voor jou (voor mij zelf ook:P).

Kan iemand mij een schema sturen met wat ik het beste kan eten,
aub.

Hij hoeft toch geen spieren vet was al goed... Iedere dag naar de mac:D

Kan iemand mij een schema sturen met wat ik het beste kan eten,
aub.

Dat is hierboven door verschillende mensen al aangegeven. Zoals broodjes pindakaas, ongezouten nootjes, melk en/of chocomelk, brinta, pasta's etc etc.
Voor jou is een voedingsschemamet wat je wanneer moet eten en hoelaat nog niet van toepassing.

idd het belangrijkste is dat je vaak en veel eet 7 a 8 keer op een dag! Dus ook na het avond eten en voor dat je naar bed ga!
Stevig ontbijt van bv brinta of havermout is ook heel belangrijk.

Wie kan me helpen?
Bij voorbaat bedankt.

als ik van jou was zou ik gwn gaan bulken en wel spieren kweken, want volgens mij ga je spijt hebben als je nu gwn vet bij kweekt.
maak een voedingsschema op (zie sticky's) rond de 2800kcal zie dat je veel eitwitten binnen hebt dus eet eiwit rijke voeding. en ga ook 3x per week kracht training doen met een goed schema. doe je al deze dingen DAN kunne supplementen je helpen dan gan je wel een weight of mammoth gainer nemen. zonder een voedingsplan en trainingsplan heeft dit weinig to geen zin.

hopelijk ben je hier iet mee

Terug
Naar boven