AndroidHealthClinic

Hoe kom ik aan qua gewicht

train je wel of niet?

Je bent 50 kilo fokk.. Ga minster 3x per week naar de sportschool en eet alsof je leven er van hangt, als je dan 65 kilo bent.. Dan kijken we weer even.

Dit is typisch een kerel die net gaat beginnen en meteen teveel hooi op zijn vork wil nemen. Gast je hebt geen voedingsschema nodig, eet gewoon veel gezonde voedsel.

En met veel bedoelen we echt veel, dan ga je resultaten zien, en dan kun je je lekker later gaan verdiepen in een voedingsschema etc.

kzou wel een weegschaal kopen. Anders denk je al gauw dat je op een dag al meer dan genoeg gegeten hebt terwijl je bijv. amper 2000 kcal naar binnen heb gewerkt.

kzou wel een weegschaal kopen. Anders denk je al gauw dat je op een dag al meer dan genoeg gegeten hebt terwijl je bijv. amper 2000 kcal naar binnen heb gewerkt.

Juist ja. En zorg dat je rond de 1kg per week aankomt. Als je eenmaal op de 65 kg zit kun je eens aan een schema beginnen.

ben jeiets te lang in autswichts gebleven ofzo??? gewoon vreten trainen en dan de rest van de dag met een pot pinda kaas un volkoren brood en een zak pinda's tv kijken

Juist ja. En zorg dat je rond de 1kg per week aankomt. Als je eenmaal op de 65 kg zit kun je eens aan een schema beginnen.

Is wel heel erg veel he, hoeft niet alleen maar vet te zijn. Ik neem aan dat TS ook doet trainen dus dat kan die wel missen. Maar rond de 2/3 kilo per maand moet zeker mogelijk zijn.

Is wel heel erg veel he, hoeft niet alleen maar vet te zijn. Ik neem aan dat TS ook doet trainen dus dat kan die wel missen. Maar rond de 2/3 kilo per maand moet zeker mogelijk zijn.

Het hoeft zeker niet alleen maar vet te zijn (dus niet hele week mcdonalds) maar 50 kilo, kom op zeg.
Dat is gewoon ongezond als je 19jaar bent!
Gewoon zoveel mogelijk proberen te eten en dat een tijd volhouden.

• Topic Starter Topic Starter
Jullie doen net of ik er iets aan kan doen
Ik heb eenmaal een snelle stofwisseling ben nu 55 kg aangekomen
met dankzij de calorien en veel eten en tussen doortjes.

Je kan er ook iets aan doen!

De meeste denken ohh wat eet ik veel terwijl ze net dit eten:

1 bak cornflakes
6 boterhammen
avond eten
wat chips/koekjes/snoepjes

Dat is dus echt helemaal niks, ben er zelf ook schuldig aan maar dat is al aan het veranderen

Ik zeg lekker nasi, bami en pasta's de hele dag door met brinta als saus

wow dude je klinkt wel erg wanhopig. zelfs na al die adviesen

Ook al heb je een snelle stofwisseling, die kan je overwinnen. Vreten en vreten, verspreid over de ganse dag (dus geen 3 maaltijden). Ook zien wat je eet. Zoals hierboven al gezegd kan je wel denken dat je goed bezig bent door ongezond te eten en de calorietjes op te tellen en aan een overschot te komen, maar zo werkt het niet altijd. Probeer boven je onderhoud te komen met gezond voedsel en je zal wel groeien.

Terug
Naar boven