XXL Nutrition

Hoe kom je van spuiten af?

In België kan je die zonder probleem in het containerpark afgeven. Ik kreeg zelf speciale plastieken doosjes voor injectienaalden mee naar huis op het containerpark toen ik de eerste keer op het containerpark meldde dat ik een lege eiwit pot vol spuiten mee had.

Klopt, wanneer ik een naaldcontainer naar het containerpark breng dan krijg ik hier steeds een nieuw leeg containertje mee naar huis. Kost me gewoon regelmatig een ritje langs het containerpark :cool:

Maar goed ook. Testosteron gehalte van de westerse man is sinds de jaren 60 ofzo aan het afnemen.

Sinds de tweede feministische golf dus ongeveer? AKA het moment waarop de mannen niet langer de broek dragen thuis...

Goed idee want ik heb echt een pesthekel aan kinderen.

Begrijpelijk, die kleine fuckers zorgen er trouwens voor dat het testosteronniveau van de man daalt... Nergens goed voor dus!

Testosteronniveau van man keldert door kind

Laatst bewerkt:
Ik breng het ook altijd naar de apotheek. Soms vraag ik of mijn moeder dat voor me kan doen, maar de apotheek mag geen vragen stellen dus dat is de beste optie.

Ze mogen dat gewoon vragen hoor, je hoeft er alleen geen antwoord op te geven. Zullen ze overigens ook meestal niet doen, omdat het ze gewoon niet boeit.

Toen ik vroeger spuitjes ophaalde om vogels te voeren (ja srs :o) vroegen ze soms wel wat ik in godsnaam met zoveel 10 ml spuitjes zonder naald moest :roflol:

Inb4 jonge vogeltjes volspuiten grap

Ze mogen dat gewoon vragen hoor, je hoeft er alleen geen antwoord op te geven. Zullen ze overigens ook meestal niet doen, omdat het ze gewoon niet boeit.

Toen ik vroeger spuitjes ophaalde om vogels te voeren (ja srs :o) vroegen ze soms wel wat ik in godsnaam met zoveel 10 ml spuitjes zonder naald moest :roflol:

Inb4 jonge vogeltjes volspuiten grap

Vogeltjes voeren?! Wat een lieve jongen ben jij.

Terug
Naar boven