MuscleMeat

Hoe krijg ik zo een chest?

gast hoeveel weeg je 30 kg?

je kunt 100x opdrukken maar meer als 20 bankdrukken lukt je niet? en ik zou al je lichaam delen trainen. fly's en andere shit, maak een schema en ga trainen, misschien heb je zo'n chest over 2 jr.

zo'n chest zou ik eigenlijk precies liever niet willen

zon lichaam bouw je niet in 2jaar, sorry
*edit* is nieteens echt een mooie chest inderdaad

die chest moet toch wel lukken in 2 jr?

of hoelang duurt zo'n chest dan???

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 1,78 En weeg 78 kilo
niet Precies die chest maar zo een idee julie weten toch wel wat ik bedoel..

dan zou ik maar eens gaat cutten want 78kg is wat te zwaar

yes right en jij kan 100x opdrukken!

goeie chest , maar dat haal je niet in 2 jaar zoals gezegd
gewoon doorgaan zoals je nu doet en vergeet ook de rug en schouders , benen , buik en armen niet
anders wordt je ene borst/biceps gast
zo,n chest is alleen mooi als de rest ook bruut is

• Topic Starter Topic Starter
De rest train ik ook al vrij goed en zwaar dus sja alleen de chest vind ik niet zo mooi bij mij dus daarom dat ik deze topic maak..

Ik vind dit een betere chest :] :]

a1b.jpg

Je chest ziet er ook beter uit als je flink droog bent dan lijk je gespierder

Hoeso kan je dit niet in 2 jaar halen? Zo een monster fysiek is het ook alweer niet.
Edit: Het is wel een goed fysiek, maar overdreven om te zeggen dat dit niet haalbaar is in 2 jaar.

Laatst bewerkt:
haha wie wil er nu zo'n borst
ik vind die gast er maar zacht uitzien
ga bankdrukken, minder herhalingen meer gewicht

@Albertsamsir,

Ten eerste: Je bent pas 14 jaar. Wees reëel in je verwachtingen/doelstellingen.
Een grote borst (sowieso grote spieren) bouwen doe je niet alleen met oefeningen. Daartoe moet je ook weten hoe te eten, hoe te rusten, hoe geduld te hebben.

Je bent op jouw leeftijd nog maar net begonnen met je puberale testosteronpeak, dus heb geduld.
Gewoon consequent door blijven trainen. Train je borst niet meer dan 2 keer per week, anders kom je er straks achter dat je niet alleen spiermassa aan het verbranden bent, maar ook overtraind raakt.

Laat je niet wijsmaken dat je moet gaan cutten in je calorieën. Heel onwijs om op je 14e in een cut te gaan, tenzij je aan overgewicht lijd.
Laat die 4 keer 100 push ups achterwege en ga gewoon bankdrukken, dumpbel pressen etcetera.

Put je borstspieren uit met zware, negatieve sets. Laat iemand 'spotten'. Dat is altijd veiliger en kun je net even meer pakken.

Maar bovenal, heb geduld! Het bouwen van een gespierd fysiek duurt jaren, daar kan elke bodybuider over mee praten.

Succes!

Terug
Naar boven