Fitness Seller

Hoe lang moet ik bulken en cutten?

Edzer

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
60kg
Vetpercentage
8%
Hallo,

Ik ben nu bezig met mijn eerste keer bulken maar vraag me af hoe lang ik moet bulken en daarna cutten?
Ik wil uit eindelijk toch wel in de buurt komen van de resultaten van Zyzz maar dan wel natural.
hebben jullie enige tips die ik kan gebruiken om betere resultaten en misschien iets snellere?

180 cm
Leeftijd 15
BF 8%
60 kg

Dat moet je zelf weten, maar in het algemeen is het slim om je vp% tussen de 10 en 14% te houden, dus bulken naar 14 en cutten naar 10, bulken naar 14 etc. En dan natuurlijk zo lang mogelijk bulken.
Zyzz is een mooi streven :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
maar jij mag nog wel ff doorbulken met je 8% :)

Bulk maar door tot 70 en dan zie je wel

Je zit nog in je pubertijd dan moe je zwz toch niet cutten lijkt me

je moet wel realistische zijn en weten dat je niet year round zoals zyzz zal kunnen rond lopen en naturel blijven

als ik jou was ik zou niet doen aan dat bulk cut gedoe.
dat is voor professionele bodybuilders, maar iedereen lijkt 't hier stoer te vinden, "ik ben aan 't bulken, ik ben aan 't cutten yeah man!" (ik weet 't, zal iedereen over me heen krijgen, maar who cares)

met een vp van 8% zou ik lekker goed trainen en goed en gezond eten en zoveel mogelijk proberen lean te blijven en een steady progress te boeken, lekker strak blijven en beetje bij beetje groeien.

succes

Trolling hierboven.

dat is voor professionele bodybuilders, maar iedereen lijkt 't hier stoer te vinden, "ik ben aan 't bulken, ik ben aan 't cutten yeah man!" (ik weet 't, zal iedereen over me heen krijgen, maar who cares)

met een vp van 8% zou ik lekker goed trainen en goed en gezond eten en zoveel mogelijk proberen lean te blijven en een steady progress te boeken, lekker strak blijven en beetje bij beetje groeien.

succes

Het ziet er naar uit dat je continue aan het bulken bent :P

succes

Als je iets niet snapt reageer dan gewoon niet .

afvallen = gewicht eraf vet en spier

bulken = aankomen op goede manier

cutten is vet % verlagen met zo.weining mogelijk spier verlies

Hahahahaha. Gwn bulken hoogstwaarschijnlijk zet je toch niet veel vet aan omdat je dan veel moet eten. zeker met jouw gewicht en vetpercentage

Terug
Naar boven