AndroidHealthClinic

Hoe lang na de training, nemen jullie een shake?

kfninjax

Cool Novice
Waardering
0
Hoe lang na de training nemen jullie eigelijk een shake?

mijn idee is als volgt,
voor de training een banaan of dextrose nemen,
na de training weer een banaan of dextrose...
en dan 20min later mn shake nemen..

alleen weet ik niet of dit wel een goede manier is...

voor training creatine + dextrose, tijdens training dextrose, en dan half uurtje na de training mammoth i.v.m. creatine. als ik geen crea gebruik gelijk na de training.

ik train eerst 45-60 min en dan neem ik 30 gram whey in met water, en dan ga ik touwtjespringen en daarna neem ik pas dextrose. Dat heb ik van de sticky, vetverbranding en cardio. Is that ok?! ik lees hier tegenstrijdige dingen.

je moet gewoon zorgen dat je voor je trainen eiwitten binnenkrijgt en 2 en een half uur later weer eiwitten binnenkrijgt omdat je lichaam maar 3 uur eiwitten vast kan houden en ja goede koolhydraten zijn altijd goed voor en na het trainen

Ik heb net Scrawny to Brawny gelezen van John Berardi en hij adviseert om een shake net voor, tijdens en vlak na de training te nemen. De shake zou moeten bestaan uit simpele koolhydraten en snel opneembare eiwitten. Dextrose en whey dus bvb.

Nu... ik vind 3 shakes in een uur niet echt nodig en mss wel een beetje teveel van 't goede, maar ik neem er wel een vlak voor en vlak na m'n training.

Warme maaltijd tot een uur voor de training (KH-eiwit-vet)
10minuten na de training: whey-dextro-crea-water

ik heb gelezen dat eiwitten en creatine niet goed samengaan.
waarom bestaan er dan gainers met alles in (KH eiwit crea) ?

Een uur vóór training neem ik een makkelijke maaltijd ( brood met kip bijv.)
Ik neem 20gr dextrose gelijk na training. (dus binnen 5 minuten)
30 minuten later neem ik een complete (warme) maaltijd.

whey shake's neem ik niet (meer)

Oh k*t nou je het erover hebt ik moet me creatine nemen zo terug haha klote vergeten!

Ik neem altijd binnen 45 min. na m'n training m'n maaltijd.

uur vantevoren 2 boterhammen met kipfilet
na training liquid aminos en creatine
half uur erna avondeten.

Terug
Naar boven