AndroidHealthClinic

Hoe Lang Trenbolone?

Ohm

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
115kg
Vetpercentage
14%
Ben net vers binnen op DBB en zal me even voorstellen.

39jr
115 kg
14% BF

Ik train al wat jaartjes en ben nu aan mijn 2e kuur bezig en ziet er zo uit
1-8 tren E 400
1-8 sust 400

met nakuur natuurlijk!

Nu groei ik hier prima op en heb geen noemenswaardige bijwerkingen.
Mijn intentie is om 8 weken te kuren maar gezien het duidelijke effect zit ik te denken aan 6 weken aangezien dit mijn 2e kuur is en het effect (zit nu in week 4) al aanzienlijk is.

Iemand advies over 6 of 8 weken in mijn geval?

Ik zou hem lekker doortrekken naar 10 of 12 weken...

waarom zou je in godsnaam willen stoppen? Je groeit lekker en je bent toch al bezig. Ik zie niet waarom je er dan een korter kuurtje van wilt maken.

Ik vind persoonlijk 8 weken al te kort.

minimaal 8 weken met tren e en sust nog 2 weken doortrekken ivm herstel,leuk dat het z,n ding doet nu niet stoppen het begint net goed op gang te komen.succes

zou het zo doen:

1-12 sust : 400mg e.w.
1-10 tren : 400mg e.w.
14-18 tamox óf arofixen : 20mg e.w.

eens met bovenstaande..je zou laatste weken nog kunnen overschakelen naar tren ace, om zo even lang te kunnen gaan als met de test, en de overgang naar ace merk je zeker, maar dan zou ik in week 8 stoppen met de E en in week 9 overstappen op de ace.

ja 10-12 weken,test iig 2 weken langer laten lopen

wel grappig. dit hoor je niet vaak op dbb

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de input iedereen!!!
Ga zeker de sust wat langer doortrekken voor herstel goede tip!
Zit nu trouwens al op een gain van 7 kg in week 4 super kuur!

Waarom mijn vraag: ik doe alles met zorg en planning mijn doel was om 8 kg aan te vullen en dat zal zeker lukken.

Laatst bewerkt:
je einddoel is niet bereikt aan het einde van je kuur maar pas maanden na je nakuur, ik hoop voor je dat je 8 kilo overhoud ipv dat je met 8kilo uit de kuur komt

• Topic Starter Topic Starter
Yep, snap ik, correctie 8 kg over houden dus ca 11 kg winnen thx voor de correctie.

Terug
Naar boven