Fitness Seller

hoe lang verantwoord tren test kuur

Theo1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
112kg
Vetpercentage
17%
Hallo ik ben met een kuur bezig 600 test 500 tren enantaat eerste 5 weken kickstart 50 Mg dianabol per dag en 50 Mg Winnie per dag is dat hoog genoeg gedoseerd 8 weken bezig 8 kg droge spiermassa erbij hoelang kun je doorgaan met test tren nergens last van alleen iets meer zweten en stukken sterker

Bloed laten trekken. Buiten dat is het alleen giswerk.

• Topic Starter Topic Starter
als het bloed ok is heeft het dan wel nut omdoor te gaan of is rust periode beter

Interpunctie...

als het bloed ok is heeft het dan wel nut omdoor te gaan of is rust periode beter

Rust heeft altijd wel zijn waarde. Als je nog goed gained, bloed is in orde en je geen zorgen hebt over herstel kun je prima doorgaan, ja.

je bent 52..zou niet meer off gaan :-)

vanwaar de keuze om dianadrol met windstrol te combineren ?

omdat het een te zwaar middel is dan? puur uit interesse

Ja. Is voor vele al een klap op je cholesterol en bloeddruk, wat op die leeftijd al bij een hoop niet meer optimaal is. Vanaf ongeveer 55 gaat de kans op hartziekten omhoog bij manenn. Daarnaast kun je op tren zo belachelijk hard groeien wat je pezen etc niet aan kunnen, een blessure zal op die leeftijd nog veel langer duren.

Ja. Is voor vele al een klap op je cholesterol en bloeddruk, wat op die leeftijd al bij een hoop niet meer optimaal is. Vanaf ongeveer 55 gaat de kans op hartziekten omhoog bij manenn. Daarnaast kun je op tren zo belachelijk hard groeien wat je pezen etc niet aan kunnen, een blessure zal op die leeftijd nog veel langer duren.

oke dankje voor de verduidelijking ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nou bloeddruk en bloed gehaltes zijn goed ik regelmatig naar de huisarts. Ik heb verder weinig of geen bijwerkingen rook niet drink niet heb een goed dieet waar ik me aan houd dus daar let ik wel op ik ben wel sterker geworden maar was al niet de zwakste wat betreft spieren en botten voor deze kuur deed ik bankdrukken Max 110 kg 8 x nu 145 8x nergens last van dus niet iedere 50 plusser is hetzelfde maar vind her wel leuk die reacties leer je altijd wat van

ja. Is voor vele al een klap op je cholesterol en bloeddruk, wat op die leeftijd al bij een hoop niet meer optimaal is. Vanaf ongeveer 55 gaat de kans op hartziekten omhoog bij manenn. daarnaast kun je op tren zo belachelijk hard groeien wat je pezen etc niet aan kunnen, een blessure zal op die leeftijd nog veel langer duren.

i like :d

Nou bloeddruk en bloed gehaltes zijn goed ik regelmatig naar de huisarts. Ik heb verder weinig of geen bijwerkingen rook niet drink niet heb een goed dieet waar ik me aan houd dus daar let ik wel op ik ben wel sterker geworden maar was al niet de zwakste wat betreft spieren en botten voor deze kuur deed ik bankdrukken Max 110 kg 8 x nu 145 8x nergens last van dus niet iedere 50 plusser is hetzelfde maar vind her wel leuk die reacties leer je altijd wat van

Je hoeft het ook niet persoonlijk op te vatten. Kijk wel na een tijdje tren hoe je bloed eruit ziet buiten je reguliere checkups. Ook je PSA in de gaten houden.

Terug
Naar boven