XXL Nutrition

Hoe slecht zijn pannekoeken?

ricorouwtje

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
De voedingswaarde van pannekoeken zijn gemiddeld (niet super vet, maar ook niet veel eiwitten)
Aangezien ik aan het cutten ben, en vrienden mij gevraagd hebben of ik mee ga naar het pannekoekenhuis, vroeg ik mij af, hoe slecht dit is voor mijn cutfase?

Slecht,

hangt ervan af hoeveel je ervan eet natuurlijk

1xtje zoiets doen is niet zn ramp hoor.. ;p

• Topic Starter Topic Starter
Ja het is een pannekoekenhuis, dus die zijn vrij groot.
Ik heb al op de kaart gekeken en bestel een kipfiletpannekoek met groenten, maargoed..... bevordelijk is het niet.... Baal er beetje van

Gast serieus ga eens van je leven genieten :D Dan eet je toch maar 1 pannenkoek het gaat toch om het idee, neem je bakje kipfilet met rijst mee bijvoorbeeld.

dat laaste niet doen :)

Gast serieus ga eens van je leven genieten :D Dan eet je toch maar 1 pannenkoek het gaat toch om het idee, neem je bakje kipfilet met rijst mee bijvoorbeeld.

dat laaste niet doen :)

Ja soms ben ik gewoon te vaak met DE SPORT bezig.
Zeker nu ik streng aan het cutten ben, zit nu op 11,9% en ga volgende maand
op vakantie, dan wil ik toch wel rond 10.5 staan... snapje

Vaak hebben ze ook wel iets anders als pannenkoek. Desnoods ga je niet mee en stel je voor naar een steakhouse te gaan.

Inderdaad, 1x is echt niet erg, en daarbij komt dat pannenkoeken ook weer niet zo slecht zijn. Je krijgt er niet ineenkeer een dikke pens van...

Vaak hebben ze ook wel iets anders als pannenkoek. Desnoods ga je niet mee en stel je voor naar een steakhouse te gaan.

Vraagt je vriendin heel lief of je leuk metter naar het pannekoekenhuis wilt.. Zeg je vervolgens:

"Nee schatje, zullen we anders naar een steakhouse gaan? Dat is beter voor men guns!" :roflol::roflol:

Laatst bewerkt:
Nee,
ze hebben echt alleen pannekoeken, en ze zijn groot haha....
Maar is het zo slecht dan?

Stel je niet aan en ga gewoon mee.

eet gewoon ^^ alleen de ijscoup op het einde mss laten staan? en geen bier erbij. dan is het toch gewoon goed?

een dagje cheaten in de k*t is niks mis mee hoor:)

Anders gaan jullie samen naar een steakhouse :trollfacex:

Lol,
Nee, maar aangezien ik al 2 maanden keurig aan het cutten ben, vind
ik het soms moeilijk om mij aan deze dingen toe te geven...

Maar zijn pannekoeken echt net zo slecht, als bijvoorbeeld een bakje friet met een frikandel? Even ter indicatie

Jep man, minimaal 800kcal per pannekoek!

Je hebt toch geen anorexia ???

zo slecht zijn pannekoeken helemaal niet man, kneem ze welleens mee naar school.
En je kunt het echt niet met frituur vergelijken.

Ik krijg nu wel ineens veel verschillende opvattingen!

Ik krijg nu wel ineens veel verschillende opvattingen!

ik zou het niet eens junkfood willen noemen. In een 100 gram pannekoek zit 4.9gr vet. Vind ik niet veel. Je moet alleen wel oppassen met wat je erop doet. je moet natuurlijk geen berg suiker of spek erop doen..

Vraag anders wanneer je die pannenkoek bestelt of ie wat kleiner kan zijn met meer eieren erin.. toch nog iets goed dan.

Terug
Naar boven