Vraag anders wanneer je die pannenkoek bestelt of ie wat kleiner kan zijn met meer eieren erin.. toch nog iets goed dan.
Vraag dan gelijk havermout erin te gooien en de dooiers eruit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag anders wanneer je die pannenkoek bestelt of ie wat kleiner kan zijn met meer eieren erin.. toch nog iets goed dan.
Een kilo suiker is ook niet vet, dus ik snap je redenatie niet zo...Ik werk ook in een restaurant waar ze pannenkoeken maken maar dat is gewoon poeder met water en je krijgt precies hetzelfde ik denk ook dat ze het zo maken en die pannenkoeken zijn heel niet vet!
Die arme jongen zit helemaal te rillen bij iedere hap.
Om zijn voedingsschema.

Zoals al 100x gezegd hier, stel je niet zo aan en geniet lekker van een avondje uit.
Ik ben ook aan het cutten maar gister zijn we uit geweest met vrienden en hebben daarna allemaal een mega menu bij de burger king genomen, alles kingsize met extra bacon en kaas enz enz.
Lekker boeiend.. ik zie geen verschil hoor. K ga strax wel stukje extra hardlopen om wat te compenseren, maar that's it, de rest van de week weer gewoon serieus cutten.
Ja het is een pannekoekenhuis, dus die zijn vrij groot.
Ik heb al op de kaart gekeken en bestel een kipfiletpannekoek met groenten, maargoed..... bevordelijk is het niet.... Baal er beetje van