AndroidHealthClinic

Hoe slecht zijn pannekoeken?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, dat ben ik met je eens...
Maar als je in zo'n pannekoekenhuis komt, dan weegt hij toch wel 250 gram denk ik zo.....
Maargoed, neem hem dan met kipfilet en wokgroenten, pak ik maar geen voorgerecht en nagerecht....

Die ene pannenkoek is zo slecht he! Dat ga je gelijk zien!
Ik zou stiekem die pannenkoek wegmoffelen en een broodbakje met kipfilet meenemen.

Nu even serieus:
Gast waar heb je het over? 1 ****ing grote pannenkoek, want dat krijg je bij zo'n restaurant. Daar ga je echt geen last van krijgen...durf te leven, je doet geen wedstrijden!
Trouwens is een refeed maaltijd helemaal niet zo slecht in de cut.

Sommige mensen zijn echt te ziek met hun sport bezig!!!
1 pannekoek, man wat denk je, dat je op 14% staat daarna???

Als je het psychisch echt zo moeilijk vind, ga even een uurtje benen trainen voor je naar dat duivelse restaurant gaat....
Heb je nog een ijsje verdiend ook!!!

Ja jullie hebben gelijk!
Ben soms gewoon TE, vriendin vindt het ook niet leuk idd.....

Ik ga er gewoon lekker van genieten!

Die ene pannenkoek is zo slecht he! Dat ga je gelijk zien!
Ik zou stiekem die pannenkoek wegmoffelen en een broodbakje met kipfilet meenemen.

Nu even serieus:
Gast waar heb je het over? 1 ****ing grote pannenkoek, want dat krijg je bij zo'n restaurant. Daar ga je echt geen last van krijgen...durf te leven, je doet geen wedstrijden!
Trouwens is een refeed maaltijd helemaal niet zo slecht in de cut.

Waar staat dit?

en inderdaad, ik doe WEL wedstrijden!

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Mijn stats ter info

84,5
11,9%
184 cm

en inderdaad, ik doe WEL wedstrijden!

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Mijn stats ter info

84,5
11,9%
184 cm

Oke, dat je wedstrijden doet wist ik niet. Maar dan nog blijf ik bij het feit dat 1 maaltijd echt geen schade zal aanrichten. Je zal het niet eens terug zien in de percentages. Zoiets mag je toch wel weten als je wedstrijden doet?

1 maaltijd is niet elke dag cheaten he..gewoon 1x in de week of 2 weken is echt geen probleem.

Eet het op, ga naar de wc en kots het uit.
Problem solved.

als je over 5 weken een wedstrijd hebt en je staat nu op 12 procent da **** voor wedstrijd doe ji dan? Beachboy classic ofzo?

dan nog is pannekoek zo slecht nog niet, als je er honderden grammen honing erop doet ja, en voor een keer pannekoek ete ga je niet dood kerel

Pannenkoek gaat echt je cutschema niet in de war gooien hoor.... Zou dr alleen geen stroop/suiker op doen.

GodDomme wat een drukte om 1 pannenkoek..

:DDDD

manman. pannenkoek met kip, lekker smullen

Een wedstrijd op 10%
Wil ik wel eens zien ..

En een cheat meal in de week is dan terug zéér goed voor je metabolisme.
Zou je toch moeten weten als je wedstrijden doet?

Volgens mij bedoelt hij een tafeltennis wedstrijd op vakantie :D

Vertel eens meer over die wedstrijd...?

hmmm pannekoeken:D sinds wanneer zijn er slechte pannekoeken? dan zou ik hem gewoon niet opeten als die evil is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven