MuscleMeat

hoe stromba in te passen+deca vraag.

sjonnie bravo

Novice
Waardering
0
hallo allemaal ik heb een vraag over mijn kuur. ben nu bezig met een kuurtje van 500mgsustanon en 400mg deca. heb al meerdere kuurtjes gedaan en vroeger zetten ik de sust en de deca samen en dan twee keer in de week. dus 250sus en 200deca. nu kreeg ik laatst het advies om de deca in1 keer te zetten. dus dat wordt dan 400mg deca in1 en dan 2sus verdelen over de week.wat is jullie mening daarover. mijn volgende vraag is hoe kan ik stromba in mijn kuurtje toepassen en vanaf welke week. huidige kuur

week 1tot10 sustanon oragon
week 1tot9 deca yellowtop

nakuur nolvadex vanaf week 12

ben nu net in me derde week van de kuur hoop op een leuk advies.

Laatst bewerkt:
zou gewoon beide 2 keer zetten in zelfde spuitje trekken
dus 2 x per week 200mg deca en 250 mg sust
normaal is 1 keer in de week voldoende maar sustanon zet je beter meerdere malen
vanwege het ook korte esthers bevat

stromba (winstrol) zou je in de laatste weken kunnen toe passen
bv. van week 7 t.e.m. week 10
50mg ed of 100mg eod indien je injects neemt

suc6 nog verder

Laatst bewerkt:
Je bedoelt mg in plaats van ml denk ik :P 400ml deca is beetje veel hoor ;)

ja ik bedoelde ook mg de TS waarschijnlek ook
heb het even aangepast;)

• Topic Starter Topic Starter
kijk herkuul daar heb ik wat aan. er zijn mensen op de forum die alleen maar mensen af willen branden in plaats van hun kennis te delen met anderen;) . dus in principe zeg jij gewoon een mix maken van sus en deca en dan van week 7 tot 10 de stromba om de dag. maar in die week 7 tot10 moet ik dan ook nog de deca en de sus door laten lopen. en dan gewoon de stromba erbij zetten thanks voor je reactie.

stromba week 7-11 en week 12 je nakuur beginnen. Kunt hem ook doortrekken tot je nakuur (week 8-12) maar daar hoor ik verschillende meningen over. (ik doe het trouwens zelf wel) De sust en deca gewoon tot week 10 door laten lopen en beter nog met de deca een weekje eerder stoppen dan de sust. Stromba zetten is trouwens wel au, maar wel beter voor je lever dan orals. (stromba moet je minimaal om de dag zetten en op waterbasis is geen pretje)

• Topic Starter Topic Starter
dus het beste is van week 7 tot week 11 stromba erbij om de dag. en dan de deca in de 9de week stoppen. ok duidelijk thanks voor je reactie

Terug
Naar boven