MuscleMeat

hoe te beginnen?

ben87

Novice
Waardering
0
hallo,

ben nu weer na 2 maanden niks gedaan te hebben weer begonnen met sporten.

Ik ben 1.85m lang en woog voor ik stopte 2 maanden geleden nog 85 kg.
in die 2 maanden ben ik 5 kg kwijtgeraakt en weeg dus nog 80 kg.

Ik wil in ieder geval breder worden maar heb geen idee waar ik moet beginnen, heb de stickys wel gelezen maar is nog niet helemaal duidelijk voor mij.

als ik begin met bulken ben ik bang dat ik alleen maar vet aan ga zetten wat ik net kwijt ben...

kan iemand mij helpen?

alvast bedankt. groetjes Ben.

bulk 10% boven je onderhoud. met een goed voedingsschema en een goed trainingsschema zal je vooral spier aanzetten, en iets aan vet. maar dat train je er zo weer af tijdens de cut. ik zou zeggen clean bulken, en wees niet bang voor wat vet, want dat gaat je gains sterk in de weg staan

• Topic Starter Topic Starter
dus je zegt eigenlijk... bulken tot ongeveer 90 kg. en daarna doe je een cut zodat je vetpercentage omlaag gaat en begin je dan weer met bulken en daarna weer een cut?

ik weet niet zeker of ik het begrijp maar is het elke keer een proces wat blijft herhalen?

jaa ik weet wel wat ik wel en niet kan eten voor bulk en cut maar mijn vraag was;

dus je zegt eigenlijk... bulken tot ongeveer 90 kg. en daarna doe je een cut zodat je vetpercentage omlaag gaat en begin je dan weer met bulken en daarna weer een cut?

ik weet niet zeker of ik het begrijp maar is het elke keer een proces wat blijft herhalen?

iemand?

Terug
Naar boven