XXL Nutrition

Hoe verlies ik veel vet zonder dat het slecht voor me is.

IAmDutch

Novice
Waardering
3
Lengte
Massa
80kg
Ik heb een net iets te hoog vetpercentage, hoe kan ik het zo snel mogelijk verlagen. Ik ben niet van plan om extreem weinig te gaan eten, maar wat zijn goede dingen die ik moet eten, en wat moet ik nou juist niet eten? :p

abtronic

Ik ben niet van plan om extreem weinig te gaan eten, maar wat zijn goede dingen die ik moet eten, en wat moet ik nou juist niet eten?

Vet verliezen doe je niet door bepaalde producten te kiezen, maar door minder te eten dan je verbruikt.

In de voedingssectie vind je stickies om je onderhoud te berekenen en ook hoe je moet eten om vet te verliezen.

Laatst bewerkt:
Vind je het normaal om als 28 jarige tegen een tiener van 14 zo te doen?
1 pot pindakaas per dag eten en 1 pot per dag smeren
meer niet :cool:
En jij vindt jezelf vast ook heel stoer?
Vet verliezen doe je niet door bepaalde producten te kiezen, maar door minder te eten dan je verbruikt.

In de voedingssectie vindt je stickies om je onderhoud te berekenen en ook hoe je moet eten om vet te verliezen.
Eens.

In de voedingssectie vind je stickies om je onderhoud te berekenen en ook hoe je moet eten om vet te verliezen.
En je verbruik schroef je weer omhoog met het eten van bepaalde producten.

Anders zouden die massa's huisvrouwen die overdag alleen een cracker en een koekje eten, niet hun stofwisseling hebben verkloot, en wel broodmager zijn.

Anders zouden die massa's huisvrouwen die overdag alleen een cracker en een koekje eten, niet hun stofwisseling hebben verkloot, en wel broodmager zijn.

Onzin, die huisvrouwen vreten gewoon te veel. Ze zeggen het alleen nooit als ze stiekem een zak chips hebben leeggegeten tijdens Oprah :D

Stickies in de voedingssectie lezen staat alles in wat je zoekt ;) Het sticky hoe begin ik met cutten kan ook wat voor jou zijn

Everytime the same ****in' question!!!!

READ THE ****IN' STICKIES!

denk aan je bloeddruk....:windup:

caloriebehoefte uitrekenen, ong 300 kcals onder je behoefte gaan zitten met een gezonde voeding en goed sporten erbij lekker cardioennnnnn

Ik zou zeggen dat je je verbruik juist moet bepalen door activiteit, zodat het zich niet (veel) kan aanpassen aan wat je inneemt.

Terug
Naar boven