AndroidHealthClinic

Hoe versier je een BrEeZaH?

heb je hier lang over moeten nadenken sanniejj ? :p

Aha! Dank. Wat een schat aan info!! En euh: 'Zet als leeftijd 18, ongeacht hoe oud je echt bent!' Ook als je negen en dertig bent? Ik bedoel, een gemiddeld meisje gelooft nog wel dat ik ergens achter in de 20 ben of zo, maar voor achttien kan ik echt niet meer door. Of hebben breezahs eigenlijk een bril die ze toch niet op doen? En als 18 een oudere jongen is, hoe oud is een breezah zelf dan wel niet? Kan ik gearresteerd worden??

sl*t: "Wie b3n JoE?" :roflol:

MarcW ja weet je dat nou nog niet? Onder de 18 is verboden terrein v0or JoE :D

Marc W zei:
Aha! Dank. Wat een schat aan info!! En euh: 'Zet als leeftijd 18, ongeacht hoe oud je echt bent!' Ook als je negen en dertig bent? Ik bedoel, een gemiddeld meisje gelooft nog wel dat ik ergens achter in de 20 ben of zo, maar voor achttien kan ik echt niet meer door. Of hebben breezahs eigenlijk een bril die ze toch niet op doen? En als 18 een oudere jongen is, hoe oud is een breezah zelf dan wel niet? Kan ik gearresteerd worden??
Ik ben dit jaar met mn ouwe kop (31) voor 21 doorgegaan volgens een groepje van die sl*tten. Beetje dure merken aan/op en het maakt ze niet uit of je 80 bent.

En ze zijn inderdaad onvoorstelbaar dom.

dj_phreak zei:
Ik ben dit jaar met mn ouwe kop (31) voor 21 doorgegaan volgens een groepje van die sl*tten..

Ja dat ken ik, dat gaat zo van eigenlijk wil ik je, maar je bent (behoorlijk) ouder dan mij, dus ik zeg, het is sociaal eigenlijk wel toelaatbaar want je ziet er veel jonger uit. Rare redenatie van die vrouwen, maar goed ik zit er niet mee. Volgens hen ziet dan 50% van de mannen van veertig er uit als 25! "En vijf en twintig is maar een paar jaar ouder dan wat ik ben, dus." Et cetera.

vanaf 16 is t legaal maar ik vind 15 ook wel acceptabel..15_3/4 bijv

Wahahaha, lig dubbel hier, weet uit ervaring dat het nog op waarheid berust ook. :roflol:

en uiteindelijk heb je zon 15/16 jarige kleuter naakt voor de webcam... :headbang:

:nope:

De bedoeling is toch uiteindelijk dat je ze thuis in je bed krijgt?

Laatst bewerkt:
leuk.........maar voor die bullshit heb je toch geen tijd man. Playen doe je gewoon in de discotheek dacht ik, eventueel verder via de msn.

Marc W zei:

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
leuk.........maar voor die bullshit heb je toch geen tijd man. Playen doe je gewoon in de discotheek dacht ik, eventueel verder via de msn.

Of allebei :) Heb er 4 kunnen lokken het afgelopen jaar Met één daarvan is het zelfs nog wat geworden :eek: Maar die was in real life totaal geen breezah, dus dat was wel een opluchting.

sanniejj zei:
Of allebei :) Heb er 4 kunnen lokken het afgelopen jaar Met één daarvan is het zelfs nog wat geworden :eek: Maar die was in real life totaal geen breezah, dus dat was wel een opluchting.
jaja, op deze manier proberen je ego te redden ;)

Terug
Naar boven