- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben dit jaar met mn ouwe kop (31) voor 21 doorgegaan volgens een groepje van die sl*tten. Beetje dure merken aan/op en het maakt ze niet uit of je 80 bent.Marc W zei:Aha! Dank. Wat een schat aan info!! En euh: 'Zet als leeftijd 18, ongeacht hoe oud je echt bent!' Ook als je negen en dertig bent? Ik bedoel, een gemiddeld meisje gelooft nog wel dat ik ergens achter in de 20 ben of zo, maar voor achttien kan ik echt niet meer door. Of hebben breezahs eigenlijk een bril die ze toch niet op doen? En als 18 een oudere jongen is, hoe oud is een breezah zelf dan wel niet? Kan ik gearresteerd worden??
dj_phreak zei:Ik ben dit jaar met mn ouwe kop (31) voor 21 doorgegaan volgens een groepje van die sl*tten..
Niet onbelangrijk te weten alvorens je als pedo tot de daad overgaatMarc W zei:

Man-Mountain zei:vanaf 16 is t legaal maar ik vind 15 ook wel acceptabel..15_3/4 bijv
FreDSKI zei:

Marc W zei:Aha! Dank. Wat een schat aan info!! En euh: 'Zet als leeftijd 18, ongeacht hoe oud je echt bent!' Ook als je negen en dertig bent? Ik bedoel, een gemiddeld meisje gelooft nog wel dat ik ergens achter in de 20 ben of zo, maar voor achttien kan ik echt niet meer door. Of hebben breezahs eigenlijk een bril die ze toch niet op doen? En als 18 een oudere jongen is, hoe oud is een breezah zelf dan wel niet? Kan ik gearresteerd worden??

Pumpin' zei:leuk.........maar voor die bullshit heb je toch geen tijd man. Playen doe je gewoon in de discotheek dacht ik, eventueel verder via de msn.
Heb er 4 kunnen lokken het afgelopen jaar Met één daarvan is het zelfs nog wat geworden
Maar die was in real life totaal geen breezah, dus dat was wel een opluchting.jaja, op deze manier proberen je ego te reddensanniejj zei:Of allebeiHeb er 4 kunnen lokken het afgelopen jaar Met één daarvan is het zelfs nog wat geworden
Maar die was in real life totaal geen breezah, dus dat was wel een opluchting.