Fitness Seller

Hoe versier je een BrEeZaH?

Pumpin' zei:
leuk.........maar voor die bullshit heb je toch geen tijd man. Playen doe je gewoon in de discotheek dacht ik, eventueel verder via de msn.

maak jij dan daar ff een how-to over? :D
(niet dat ik het nodig heb, maar een vriend van een vriend van me mss...) :rolleyes:

sanniejj has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space.

den_dimi zei:
maak jij dan daar ff een how-to over? :D
(niet dat ik het nodig heb, maar een vriend van een vriend van me mss...) :rolleyes:

sorry bro, je hebt het of je hebt het niet ;) :D

neej, zonder gein. het is niet te leren. Be yourself, en dan komt het wel goed.....of niet :D

Beetje sweet-talk (heel gemeend overkomen) en wat grapjes (op de juiste momentjen) doet al wonderen.

TIP: een vriendin hebben werkt trouwens ook goed, je praat veel losser met andere interssante dames en je hoeft niet zo nodig. Je weet toch dat je iets achter de hand hebt. ;)

Jah duh, sanniej is een player, ik heb tips van hem nodig. elke avond in salou palen! Dat wil ik ook!

• Topic Starter Topic Starter
andrew zei:
jaja, op deze manier proberen je ego te redden ;)

Denk maar niet dat ik trots kan zijn op het pLaYeN van breezahs via msn
:eek: Dit is eerder ego slopend bro !

De skillz heb ik er echter wel voor.. maar dat is jaren ervaring uit vervelen :o

die kerel die het geschreven heeft auguste alias ace of jinx

ken ik persoonlijk. we maakten er altijd een spel van om zoveel mogelijk chickies op msn te playen . hij won dikwijls maar lang niet altijd :)

Pumpin' zei:
TIP: een vriendin hebben werkt trouwens ook goed, je praat veel losser met andere interssante dames en je hoeft niet zo nodig. Je weet toch dat je iets achter de hand hebt. ;)

M-M is mijn b*ch, telt dat dan ook...?

Ik weet het niet hoor. Ik was de laatste tijd echt verzot geraakt op BrEeZaH’s. Maar nu lees ik steeds meer berichten dat domheid besmettelijk kan zijn, dus ik probeer nu leuke meisjes met een redelijk IQ te versieren. En dat is echt wel moeilijk! Dan moet je plotseling een gesprek voeren, en dat gesprek moet dan ook nog ergens over gaan…. :(

Hoorde van de week een rap nummer..... Ging over chatten en daten op internet.. erg leuk .. en herkenbaar !! :D .. maar wie was het !!

iemand ?:)

Je WeEt ToGg !

omg, het gebeurt steeds vaker nu dat oude threads schopjes krijgen. best irritant :D

Terug
Naar boven