Fitness Seller

Hoe verwerken jullie een kater of wat doe je ertegen.??

switch

Competitive Bodybuilder
Waardering
86
Een kater, ook wel omschreven in de dikken VanDaele als een mannelijke kat maar voor al der alcoholdrinkers onder ons heeft het een veel andere betekenis... Jezelf klereste zuipen en de dag erna opstaan met het gevoel dat je je ziel gaat uit:kots::kots::kots:, je kop staat op ontploffen of je voelt je enorm draaierig....EEN WARE NACHTMERRIE.....
Dus vrienden, ik vraag jullie vriendelijk om hier jullie eigen, fantastisch, formidabel wondermiddel tegen een kater te geven en ook eventueel misschien wat zatte verhalen te posten.... ik kan er niet genoeg van krijgen:D:D:D

tja niet meer zuipen... lukt me al bijna 4 weken prima :D

voor je gaat slapen en direct als je opstaat water drinken, een kater ontstaat door uitdroging ;)

persoonlijk vinnek nog altijd één van de betere maniere :
dafalgan met codeïne, motillium, fles water binnen kieperen en nadien nog iets eten.

kotsen dan ben je er meteen van af :p

(meestal dan :o)

Veel water drinken gewoon, ook tijdens het uitgaan ff een cola o.i.d bestellen tussen door. Maarja als je veel drinkt moet je de kater gewoon op de koop toenemen, vooral niet uitslapen, dan raak je helemaal ziek, zodra je wakker wordt meteen een halve liter water naar binnen tappen.

Daarom is er GHB he.

Spotgoedkoop, goede coïtus, niet catabool, geen hoofdpijn, niet ziek en ruimte voor goede cals.

Zoveel mogelijk water zuipen voor je gaat slapen, als je de dag erna college hebt of iets dergelijks preventief paracetamols. En zodra je opstaat frietenketel aan.

melk drinken van te voren, water drinken als je thuis komt, zo lang mogelijk uitslapen en stevig ontbijten als je opstaat.

wat ik er tegen doe?
Gewoon niet drinken. :D

Precies, houden zo jij. Hoewel ik wel nieuwsgierig ben wat je ziet vliegen als je v/d kaart bent.

Als het volledig is opgenomen werkt het als anti-toxidant, zitten er veel vita's in je lijf en whey en casei.

Lactose en alcohol kan je maag wel opfokken, daarom moet het volledig in je bloedbaan zitten en moet je lactose kunnen verwerken.

Als het volledig is opgenomen werkt het als anti-toxidant, zitten er veel vita's in je lijf en whey en casei.

Lactose en alcohol kan je maag wel opfokken, daarom moet het volledig in je bloedbaan zitten en moet je lactose kunnen verwerken.

daar zit het hem juist, het duurt toch wel een hele tijd eer het is opgenomen imo, als je dan drinkt voor het volledig is opgenomen, ligt het geheid weer eruit :D

Kun je toch plannen, als jij om 23:00 begint met je eerste glas, drink je melk gewoon om half 8.

Spotgoedkoop, goede coïtus, niet catabool, geen hoofdpijn, niet ziek en ruimte voor goede cals.

Die goede coïtus vind ik tegenvallen. Ik moet wel zeggen dat ik het maar 1 keer gebruikt heb, maar wel met de gedachte goede coïtus te hebben.

't Probleem was dat het bij mij niet werkte, althans, niet binnen de normale tijd. Iets van 2.5 uur later en iets van 5 dopjes later begon het pas te werken. Viel toen gewoon in slaap :S

:D

Die goede coïtus vind ik tegenvallen. Ik moet wel zeggen dat ik het maar 1 keer gebruikt heb, maar wel met de gedachte goede coïtus te hebben.

't Probleem was dat het bij mij niet werkte, althans, niet binnen de normale tijd. Iets van 2.5 uur later en iets van 5 dopjes later begon het pas te werken. Viel toen gewoon in slaap :S

:D

ik heb die shizzle ook eens met nieuwjaar gebruikt, ik heb toen gemaft van 22u30 tot 04u00, daarna nog opstap geweest tot 20u00 :D

ik heb die shizzle ook eens met nieuwjaar gebruikt, ik heb toen gemaft van 22u30 tot 04u00, daarna nog opstap geweest tot 20u00 :D

De tijden heb ik niet meer meegekregen. Ik weet wel dat het voor mij niet voor herhaling vatbaar is. Het effect van de GHB is niks voor mij.

Nee, als ik moet kiezen dan wordt het toch goede speed. Dat is ook spotgoedkoop, en het zorgt voor de hele nacht goede coïtus, en kunnen klaarkomen. :D

Dat is het enige dat ik eigenlijk nog mis, de coïtus op de drugs. Maar ja, ik ben wel blij dat ik gestopt ben met die zooi. Ben ik ook nooit meer rot. :D

Terug
Naar boven