Fitness Seller

Hoe verwerken jullie een kater of wat doe je ertegen.??

misschien drink je weinig?
áls ik goed dronke ben neem ik voor het slapen vlink wat eten en drinken naar binnen, heb ik de volgende dag geen last

omaweetraad.com zegt dat het drinken van je ochtend-urine het beste werkt tegen een kater. Iemand hier ervaring mee ?

(ik drink nooit, dus ook geen last van een kater)

• Topic Starter Topic Starter
omaweetraad.com zegt dat het drinken van je ochtend-urine het beste werkt tegen een kater. Iemand hier ervaring mee ?

(ik drink nooit, dus ook geen last van een kater)

Kheb er nog geen ervaring mee maar als ik het zou doen, dan denk ik dat je in ongeveer dezelfde status blijft...omwille van het feit dat er nog alcohol in je pis zit die actief is... maar het is een orginele... misschien probeer ik hem wel eens...;);)

engels ontbijt: witte bonen in tomatensaus, bacon, eieren, worstjes en gegegrillde tomaten:D

Zoute haring met slagroom.Succes gegarandeerd:thumbup:

Ik zorg gewoon datk geen kater heb :P
Gewoon met een vollemaag drinken en zorgen dat je niet teveel mixed.
Met een kater drink ik meestal nog een beetje door, is volgende dag al veel minder dan :D

eet altijd een stuk tonijnsteak en drink water voordat ik ga slapen, volgende dag nerges last van en geloof me er gaat op een zaterdag avond vaak heel veel in.

dus gewoon een fles water meenemen naar bed:D

Jaren achter elkaar meerdere keren per week zoveel mogelijk drinken. Na een tijdje drink je standaard 30+ bier in de vorm van flesjes en vaasjes en heb je van een kater geen last meer. Alleen heb je wel de kans op angstaanvallen, hallucinaties, slapeloosheid, tanden die uit je bek vallen etc etc.

Wat een stel homo's hier. Katers moet je ondergaan. Dat is beloning voor een geweldige zuipavond.

Gewoon beginnen met waarmee je geëindigd bent en je kater zal snel weg zijn

Veel water drinken tussendoor en achteraf, en een multivitje. Daarna lekker lang uitslapen.

Merk trouwens wel dat ik er minder tegenkan nu ik 28 ben, hebben meer leeftijdsgenoten daar last van?

Multivitamine en een half litertje water helpt bij mij altijd.

stop de kat in de blender, gooi er wat melk bij...in een shake beker, en opdrinken maar!

Terug
Naar boven