Fitness Seller

Hoe verwerken jullie een kater of wat doe je ertegen.??

Die goede coïtus vind ik tegenvallen. Ik moet wel zeggen dat ik het maar 1 keer gebruikt heb, maar wel met de gedachte goede coïtus te hebben.

't Probleem was dat het bij mij niet werkte, althans, niet binnen de normale tijd. Iets van 2.5 uur later en iets van 5 dopjes later begon het pas te werken. Viel toen gewoon in slaap :S

:D

Heb ik een paar geleden ook eens mee gemaakt. Viel gewoon in slaap en het meisje in kwestie mocht van niets weten ... :o

Ghb: de sublieme vervanger van alcohol.

veel water drinken voor 't slapen gaan, en bij het opstaan een engels ontbijt, kcal ftw :bierbang:

Pff heb zelden echt een kater. Wel sloom enzo erna.

Veel eten, en veel drinken.

En in de middag nog paar uur plat gaan helpt ook!

gewoon afzien en veel water drinken

Ik had amper een kater en kon wekelijks stevig drinken tot 6 u en om 3 uur al opweg zijn naar een terras. Sinds ik clean eet en aan bodybuilding ga, alsook veel minder wegga kan ik een heel stuk minder tegen drank. Het riskeert dat ik een grote kater heb en soms lijkt het mee te vallen. Vreemd.

Mijn raad, eet zo snel mogelijk als je kan wanneer je wakker wordt.

Gewoon niet zuipen dat helpt echt!:D

ik eindig meestal met cola of andere frisdrank en voor je slapen gaat flink wat water drinken.

........... en dan nog heb je een flinke kater hahaha. Is volgens mij niet echt een wondermiddel voor, na alcohol is het gewoon boeten, helaas...

Pfoeh, tijd geleden voor mij dat ik eens flink heb gezopen. Cut sucks wat dat betreft. Gelukkig ben ik gezegend met het vermogen dat ik echt zelden een kater heb na een flink avondje doorzakken. Nadeel is dan weer, dat als ik er wél 1 heb dat ik ook echt zo gaar ben als maar zijn kan. Dan is het heel fijn als ze om 8:30u s'ochtends op zondagmorgen het gras gaan maaien onder het balkon van mijn kamer, met een electrische grasmaaier.

karnen.. echt waar

goed eten voor ik wegga en voor ik slapen ga een 1 liter water ofzo :D Heb meestal maar 1 x op een jaar een kater, de dag na men verjaardag die samenvalt met de lokale kermis :rolleyes:, bennek meestal te g@@r om nog water te drinken lol.

gewoon dronken blijven, heb je nooit katers.

Veel water drinken. En een stevig ontbijt met veel scrambled eggs en wat vruchtensap.

ik krijg nooit een kater

Terug
Naar boven