MuscleMeat

hoe vinden jullie mijn schema

Starbuxz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
71kg
Vetpercentage
14%
hallo, ik train nu 11 maanden (begin was veel uitzoeken) 3x per week en heb een actieve job (5 dagen i/d week). ben op 66/67 kg begonnen en weeg nu 71/72kg. met een vetpercentage van om en bij de 14%. dit is 5 kg op +- 1 jaar tijd. 5kg op 1 jaar tijd lijkt me vrij weinig ? eet ik nog te weinig? probleem is ik zit al aan men max eiwitten en vetten. avond eten kan ik zelf niet kiezen heb dit berekent op basis van rijst met kip.

dutch bodybuilding.png

Ziet er niet verkeerd uit voor een eerste schema. Ik denk dat je met 3.500 kcal toch wel moet aankomen gezien je stats. Hoe lang eet al volgens dit schema en hoe strikt hou je je eraan?

Als het niet genoeg is qua kcal, zou je bijvoorbeeld nog extra boterhammen met pindakaas, kwark of macaroni kunnen toevoegen voor extra carbs. Je vetten en eiwitten zijn in principe prima, zoals je zelf ook zegt.

Of je kiest voor andere, extra koolhydraatbronnen zoals zoete aardappel, pasta of meer rijst.

avond eten 450 kcal?
wat eet je s avonds?

Ik zou je laatste meal veranderen in bakje kwark of een caseine shake! Zie het nut niet van een plakje kaas ? En die banaan zou ik gewoon ergens in de middag eten als tussendoortje.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen alvast bedankt voor de reacties.
@gunz for hire.
Dit schema gebruik ik nu 2weken dus kan er nog niet zoveel over zeggen. Ik heb geprobeert elke maaltijd een 20-30gr eiwitten binnen te krijgen. Hiervoor heb ik het altijd zonder schema gedaan. Dus weet ik niet juist hoeveel ik at. Men doel is nu om me aan dit schema te houden en zien of ik sneller resultaat zie.

@iloyyy
Avond eten kan ik moeilijk inschatten omdat ik eet wat de pot schaft. Heb die 450 kcal berekent op basis van 100gr rijst en een kippensate.

@myronownage
Met platte kaas bedoel ik kwark zo een bakje van 500gr uit de aldi.
Die banaan doe ik er in om de smaak iets te verbeteren :).

ik heb even men schema wat aangepast.

ImageUploadedByTapatalk1423844013.480172.jpg

nogmaals omdat vorige niet leesbaar is

ImageUploadedByTapatalk1423844423.534753.jpg

Terug
Naar boven