Fitness Seller

Hoe voel ik dat ik gyno's krijg

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Ik had gisteren een beetje last van gevoelige tepels en vandaag heb ik nergens last van.
Wel heb ik het idee dat mijn borsten bij mij tepels iets groter geworden is, als ik mijn borst aanspan dan is bijna heel mijn borst hard, behalve bij mijn tepels.
Moet ik nu afwachten of af gelijk beginnen met nolvadex te slikken.

Ik heb geen pijn in mijn borsten en nu geen last van mijn tepels.

Kan iemand vertellen uit zijn ervaring wat ik het beste kan doen, heb ik nu last van opkomende gyno's of valt het wel mee.

deja vu ? of heb ik dit gedroomd ?

• Topic Starter Topic Starter
Ilya zei:
deja vu ? of heb ik dit gedroomd ?

Nee leg uit, heb jij hier ook last van.

:D

Ik snap hem, ik had het gister ergens anders ook gevraagd.
Maar hoe meer reacties hoe beter toch :D

Laatst bewerkt:
Ik vind gevoelige tepels geen reden om aan de nolvadex te gaan.

Als je een circelvormig verharding voelt achter je tepel of iets dat erop lijkt dan moet je ermee beginnen...

• Topic Starter Topic Starter
admin zei:
Ik vind gevoelige tepels geen reden om aan de nolvadex te gaan.

Als je een circelvormig verharding voelt achter je tepel of iets dat erop lijkt dan moet je ermee beginnen...

Thanks

Nee, ik voel geen circelvormige verharding achter mijn tepel.

bedankt voor de bevestiging.
:D

Als je een cirkelvormige verharding voelt rond je tepels is het al te laat ,dan mag je er zeker van zijn dat je gyno zal blijven.Ik zou wel nolvadex gebruiken vooral als je tepels gevoelig worden dan is dat meestal wel een teken dat je aanleg hebt om gyno te krijgen.Eenmaal je gyno hebt help nolvadex niet meer en moet je het chirugisch laten weghalen.Als ze al het klierweefsel niet weghalen ,sommige dokters laten nog een klein stukje zitten en je hormanale huishouding is nog verstoord kan zelfs je na de operatie terug last krijgen van gyno's.

michel zei:
Als je een cirkelvormige verharding voelt rond je tepels is het al te laat ,dan mag je er zeker van zijn dat je gyno zal blijven.
Niet mee eens, ken heel veel mensen met dat beginstadium waarbij het verdwijnt met nolva.

Als je direct gebruikt omdat het wat kriebelt of gevoelig is dan kan je net zo goed heel de kuur door nolva gebruiken. Wat niet goed is voor je winst.

Zo snel krijg je geen blijvende gyno hoor.

Terug
Naar boven