Jordi93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 98
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh, ik geef TS wat advies mee waar TS blijkbaar zelf wel normaal op reageert en meteen schieten er een paar tere zieltjes in de verdediging.

Dat is rotjeknoriaans. Dat moet je ook niet willen begrijpenEn van dat bericht boven jou begrijp ik dus echt helemaal niks
![]()
.

Man man man, totdat het niet meer leuk werd. Vrouwlief vond het ook verre van grappig op een gegeven moment
Nu alles wat beter 'in de hand'![]()

pfff en het verschil tussen jij of jou en kennen en kunnen kannen we niet....? de ene ziet er beter uit de ander verkracht het Nederlands niet. who cares ... let op jezelf en je ziet net zoveel flaws als dat je bij die ander ziet....
wie heeft er nou wel een perfecte fysiek, behalve flex Wheeler ooit lang geleden
En van dat bericht boven jou begrijp ik dus echt helemaal niks![]()

Helemaal mee eens. Alleen jammer dat mijn advies als kritiek wordt gezien. Mij hoor je niet zeggen dat ik perfect ben en volgens mij hoef je ook niet perfect te zijn om mensen tips of advies mee te geven.Zal het wel even vertalen. Hij bedoelt te zeggen dat iedereen anders is en mensen zich meer met zichzelf moeten bezighouden dan af te geven op de flaws (minpunten) van anderen. Net zoals dat mensen kennen ipv kunnen gebruiken of boven lichaam trainen ipv ook het onderlichaam. Laat ze dat lekker doen en geef alleen maar positieve feedback ipv negatieve kritiek.Rotterdam!!
Helemaal mee eens. Alleen jammer dat mijn advies als kritiek wordt gezien. Mij hoor je niet zeggen dat ik perfect ben en volgens mij hoef je ook niet perfect te zijn om mensen tips of advies mee te geven.
Ik kreeg laatst ook een tip op de sportschool (van een ecto!) om meer hammer curls te gaan doen zodat mijn biceps wat breder worden. WTF man, die gast heeft nog gelijk ook!

Helemaal mee eens. Alleen jammer dat mijn advies als kritiek wordt gezien. Mij hoor je niet zeggen dat ik perfect ben en volgens mij hoef je ook niet perfect te zijn om mensen tips of advies mee te geven.
Ik kreeg laatst ook een tip op de sportschool (van een ecto!) om meer hammer curls te gaan doen zodat mijn biceps wat breder worden. WTF man, die gast heeft nog gelijk ook!

Kut, overgedoseerd kut merk elke prik deed pijn. Ik wist niet beter dacht dat het er bij hoorde. Maandag gezet tot en met Zondag kromlopen en zo 10 weken lang. 8kg gegained 4kg overgehouden.600mg test 10 weken.