AndroidHealthClinic

hoe was jullie eerste kuur?

Hoog alpha-male gehalte hier.

pfff en het verschil tussen jij of jou en kennen en kunnen kannen we niet....? de ene ziet er beter uit de ander verkracht het Nederlands niet. who cares ... let op jezelf en je ziet net zoveel flaws als dat je bij die ander ziet....

wie heeft er nou wel een perfecte fysiek, behalve flex Wheeler ooit lang geleden

Goh, ik geef TS wat advies mee waar TS blijkbaar zelf wel normaal op reageert en meteen schieten er een paar tere zieltjes in de verdediging :roflol:.

@OP ik wou je niet beledigen het spijt me heel erg :):):)

je benen vielen me gewoon op zelfs door je broek heen......... :/

• Topic Starter Topic Starter
Lol ik voel me niet beledigd hoor, tis zo ik weet het. Ik heb net als vele anderen de fout gemaakt om in het begin alleen maar borst en biceps te trainen :D ik ben blij dak deze site ontdekt heb en het spreekwoordelijke licht heb gezien :p

1e kuur was als ik ff goed terug denk sust en deca 8w
zonder nakuur en ik was 17. (dom? tuurlijk, maar wist ik veel)

Toen had je geen internet en forums om info op te doen.
hoogtens een biep met medische boeken.

Daarom irriteer ik me ook als jong volk een serieus vraag stelt en er van die
kut antwoorden komen.
Men heeft aardig wat kennis van zaken hier, maar moeten altijd dan iemand de grond in trappen.
Maar ze vergeten dat die personen toch wel op een gegeven moment gaan prikken.
Geef advies of zeg niks.

pfff en het verschil tussen jij of jou en kennen en kunnen kannen we niet....? de ene ziet er beter uit de ander verkracht het Nederlands niet. who cares ... let op jezelf en je ziet net zoveel flaws als dat je bij die ander ziet....

wie heeft er nou wel een perfecte fysiek, behalve flex Wheeler ooit lang geleden

:roflol:

En van dat bericht boven jou begrijp ik dus echt helemaal niks :roflol:

Zal het wel even vertalen. Hij bedoelt te zeggen dat iedereen anders is en mensen zich meer met zichzelf moeten bezighouden dan af te geven op de flaws (minpunten) van anderen. Net zoals dat mensen kennen ipv kunnen gebruiken of boven lichaam trainen ipv ook het onderlichaam. Laat ze dat lekker doen en geef alleen maar positieve feedback ipv negatieve kritiek.

Rotterdam!! :D

Zal het wel even vertalen. Hij bedoelt te zeggen dat iedereen anders is en mensen zich meer met zichzelf moeten bezighouden dan af te geven op de flaws (minpunten) van anderen. Net zoals dat mensen kennen ipv kunnen gebruiken of boven lichaam trainen ipv ook het onderlichaam. Laat ze dat lekker doen en geef alleen maar positieve feedback ipv negatieve kritiek.
Rotterdam!! :D
Helemaal mee eens. Alleen jammer dat mijn advies als kritiek wordt gezien. Mij hoor je niet zeggen dat ik perfect ben en volgens mij hoef je ook niet perfect te zijn om mensen tips of advies mee te geven.
Ik kreeg laatst ook een tip op de sportschool (van een ecto!) om meer hammer curls te gaan doen zodat mijn biceps wat breder worden. WTF man, die gast heeft nog gelijk ook!

Helemaal mee eens. Alleen jammer dat mijn advies als kritiek wordt gezien. Mij hoor je niet zeggen dat ik perfect ben en volgens mij hoef je ook niet perfect te zijn om mensen tips of advies mee te geven.
Ik kreeg laatst ook een tip op de sportschool (van een ecto!) om meer hammer curls te gaan doen zodat mijn biceps wat breder worden. WTF man, die gast heeft nog gelijk ook!

Maar je hebt hem daarna toch wel een paar stompen gegeven omdat die zei dat je armen te klein waren? :p

eerste kuur was baas.

Eerste kuur werd ik echt immens impulsief en botergeil (test en primo, weet doseringen niet meer, niet zeer hoog iig). Niks van acn of vocht gemerkt. Door de lage dosis en relatief korte duur ben ik ook niet heel veel bijgekomen (vp was wel paar procent gedaald ). begonnen op 84kg 13% en geeindigd op 86kg 10-11% (3maand na de nakuur)

Denk ik, ben niet zeker meer :p

Baldadig

Nog nooit slecht advies gehad van jou vriend ;)

Kut, overgedoseerd kut merk elke prik deed pijn.
Ik wist niet beter dacht dat het er bij hoorde.
Maandag gezet tot en met Zondag kromlopen en zo 10 weken lang.
8kg gegained 4kg overgehouden. :(

600mg test 10 weken.

20 of 21
6 weken 50mg (volgens mij) winny..

Opzich niet heel ontevreden als ik eraan terugdenk. Kg of 4/5 vastgehouden destijds.
Achteraf had ik toch wat anders gekozen. Maarja

Kut, overgedoseerd kut merk elke prik deed pijn. Ik wist niet beter dacht dat het er bij hoorde. Maandag gezet tot en met Zondag kromlopen en zo 10 weken lang. 8kg gegained 4kg overgehouden. :( 600mg test 10 weken.

Klinkt alsof je een negatieve reactie had op de solvents.
Na paar injecties zou die pijn toch echt moeten verdwijnen.

Ja klote als zo je eerste kuur moet zijn. Ben je nog wel 'verder' gegaan of alles links laten liggen?

Terug
Naar boven