MuscleMeat

hoe was jullie eerste kuur?

Leuk topic :roflol:

Eerste kuurtje "moddervet" (van 12 naar 17) geworden.. Ik moest en zou het goed doen qua gainen.. 12KG erbij, waarvan een hoop vet en vocht, maar wel een leuke eerste kennismaking met Test :D

50mg winny 8 weken...epic gains :rolleyes::cool:

100 winny tabs @ 40 mg per dag 1 kg erbij en beetje vet eraf. Niet echt de moeite dus :D had er meer van verwacht toen :o

14 kilo gegained op 500mg test, incline bp van 75 naar 120 gegaan :o Wel grappig dat toppunt van m'n kracht in de eerste kuur nu m'n off stats zijn. Nog iets van 8-9 kilo overgehouden.
Maarja.. Zag eruit als een spons natuurlijk :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb 7,5kg gegaint en 5 overgehouden de eerste kuur. Ik was 84kg/12 toen ik begon.

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

14 kilo gegained op 500mg test, incline bp van 75 naar 120 gegaan :o Wel grappig dat toppunt van m'n kracht in de eerste kuur nu m'n off stats zijn. Nog iets van 8-9 kilo overgehouden. Maarja.. Zag eruit als een spons natuurlijk :roflol:

De massa zit er goed op gozer!

Ik heb 7,5kg gegaint en 5 overgehouden de eerste kuur. Ik was 84kg/12 toen ik begon. ---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ---------- De massa zit er goed op gozer!
Haha thanks. Is al een pic van 2 jaar geleden tijdens die eerste keer. Sta er gelukkig niet meer zo bloated bij. Momenteel aan het cutten :cool:

• Topic Starter Topic Starter
14 kilo gegained op 500mg test, incline bp van 75 naar 120 gegaan :o Wel grappig dat toppunt van m'n kracht in de eerste kuur nu m'n off stats zijn. Nog iets van 8-9 kilo overgehouden.
Maarja.. Zag eruit als een spons natuurlijk :roflol:

You sir, are a beast! En we zijn even groot :D

.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven