AndroidHealthClinic

Hoe weet ik of mijn aromasin werkt?

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Hey

Zit nu in de tweede week van mijn tweede kuur: 500mg test e + 300mg deca. Omdat ik bij mijn vorige kuur, test only, enorm bloatte, besloot ik om nu 10mg aromasin per dag te nemen.

Ik zit nu in de tweede week en ben alweer 3kg bijgekomen + weer een dikke kop gekregen. Ik ben dus weer flink aan het bloaten.

Is dat normaal gezien het feit dat ik aromasin neem? Het doet me twijfelen aan de echtheid van mijn product.

Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik de test heb gefrontload op 1000mg per week, mss dat ik daarom zo bloat.

Dus, hoe kan ik weten of mijn aromasin wel degelijk werkt? Want momenteel lijkt het er niet naar.

Bedankt!

aromasin is tog tegen gyno ? toen ik het nam kreeg ik er na een paar dagen enorm veel puisten door

EDIT: is de normale dosis niet 20mg ? ik zou om de dag 20mg doen tijdens je cycle
en waarom kies je niet voor Proviron ?? is gekender tegen bloat

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Aromasin werkt 27 uren oid, dus zou zonde zijn om dat pas om de 48 uren te gebruiken.
En proviron tegen bloat? Laten we hopen dat Krieltje dat niet leest. :p

Je kunt de dosis even uppen naar 20mg ED, als je dan nog bloat dan eet je oftewel heel ****ed up (veel zout enz.) of dan heb je geen aromasin ;)

Hoe is jouw voeding? zou ik eerst naar kijken.

Hoe is jouw voeding? zou ik eerst naar kijken.

Pff, ben eigenlijk beu van dit te horen. Iedereen hier vertelt me altijd dat het wel aan mijn voeding moet liggen, maar als ik dan vraag waar ik moet letten, weet niemand een antwoord. Of ze zeggen dat ik op mijn zout- en natriuminname moet letten. Denken jullie serieus dat ik elke dag een vat zout binnenspeel?

In brood en veel andere producten zit ook zout hè.

In brood en veel andere producten zit ook zout hè.

Ja weet ik. Ik eet maximaal 150g meergranenbrood op een dag, dus daar zal het wel niet aan liggen.

Tijdens de nakuur van mijn vorige kuur trok het vocht enorm snel weer weg, ondanks dat ik exact hetzelfde at als tijdens mijn kuur, dus het lijkt me sterkt dat het aan mijn dieet ligt.

Pff, ben eigenlijk beu van dit te horen. Iedereen hier vertelt me altijd dat het wel aan mijn voeding moet liggen, maar als ik dan vraag waar ik moet letten, weet niemand een antwoord. Of ze zeggen dat ik op mijn zout- en natriuminname moet letten. Denken jullie serieus dat ik elke dag een vat zout binnenspeel?

je zal het beu zijn, maar 90% van de bloat-gevallen is voeding gerelateerd.
Als ik 4 sneden brood per dag eet heb ik een zwemband om mijn middel door het vocht.
En wat denk je van gluten. of lactose. Eet eens wat vochtafdrijvende groenten.

Laatst bewerkt:
je zal het beu zijn, maar 90% van de bloat-gevallen is voeding gerelateerd.
Als ik 4 sneden brood per dag eet heb ik een zwemband om mijn middel door het vocht.
En wat denk je van gluten. of lactose. Eet eens wat vochtafdrijvende groenten.

Hier ben ik iets mee. Bedankt!

Hey

Zit nu in de tweede week van mijn tweede kuur: 500mg test e + 300mg deca. Omdat ik bij mijn vorige kuur, test only, enorm bloatte, besloot ik om nu 10mg aromasin per dag te nemen.

Ik zit nu in de tweede week en ben alweer 3kg bijgekomen + weer een dikke kop gekregen. Ik ben dus weer flink aan het bloaten.

Is dat normaal gezien het feit dat ik aromasin neem? Het doet me twijfelen aan de echtheid van mijn product.

Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik de test heb gefrontload op 1000mg per week, mss dat ik daarom zo bloat.

Dus, hoe kan ik weten of mijn aromasin wel degelijk werkt? Want momenteel lijkt het er niet naar.

Bedankt!

Bloat je overal of enkel bij je buik?

Als ik 20mg Aromasin (van de Rode Stier) neem heb ik altijd na 2-3 dagen een enorm krakend lichaam. Met name mijn voeten (tenen) en knieen.
Verder merk ik het nergens anders aan dat het werkt.

Hey

Drie weken terug, op 30 sept schreef je:
Hallo

Ik zit nu in de nakuur (20mg nolva en 20mg aromasin ED) van mijn eerste kuur (10 weken 500mg test e per week).

Ben je niet een beetje snel na je eerste kuur met Test-only aan deze met Deca begonnen?

Drie weken terug, op 30 sept schreef je:

Ben je niet een beetje snel na je eerste kuur met Test-only aan deze met Deca begonnen?

Hehe, was te verwachten natuurlijk. Is inderdaad niet echt volgens de voorschriften. Ben trouwens van plan om een blast and cruise te doen van een half jaar, misschien zelfs een jaar als alles lekker gaat. ;)

Terug
Naar boven