MuscleMeat

Hoe zie je het verschil tussen bloat en vet?

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Hey

Ben nu met test en deca aan het kuren (10de week) en ik weet dit ik enorm zou moeten bloaten, maar wat mij betreft zie ik er gewoon vet uit: dikke kop, dubbele kin, uitpuilende buik enzovoort.

Zien jullie het verschil tussen bloat en vet? En hoe zie je dat dan?

Bedankt!

Moet je de kleur van je urine even checken (srs), als je urine minder donker en wit is dan zal het geen bloat zijn. Als het aan de donkere gele kant is zal de kans groter zijn dat het bloat is.

Denk je dat je meer drinkt dan eruit komt? Bloated.

Bloated ziet er ook best wel balon achtig uit (opgevulde waterbalon), vet zit er gewoon, je buik die is zeg maar niet helemaal opgeblazen als je vet hebt.. dat is wel het geval als je bloated bent.

Moet je de kleur van je urine even checken (srs), als je urine minder donker en wit is dan zal het geen bloat zijn. Als het aan de donkere gele kant is zal de kans groter zijn dat het bloat is.

Bloated ziet er ook best wel balon achtig uit (opgevulde waterbalon), vet zit er gewoon, je buik die is zeg maar niet helemaal opgeblazen als je vet hebt.. dat is wel het geval als je bloated bent.

Als je urine donker is ben je aan het uitdrogen. Of bepaalde geneesmiddelen en ASS kan je urine doen verkleuren. Dus ik snap echt niet hoe jij 'bloated' of 'niet bloated' kan zien aan je urine. Heb je dit nu zelf uitgevonden?

Ik begrijp het urine verhaal ook niet. Ik vind dat je als kuurder toch wel het verschil mag weten. Speel met je voeding.. Kijk wat het doet.

:slap: slaat nergens op.

kun je toch ook wel zien? als je eerst abs had en nu niet druk er dan is op, dikke wit vlek die vrij lang blijft zitten ( 2/3seconden) is sowieso vocht.

ben je elke week wat 'vetter' geworden of is het in 2 weken echt veel voller geworden dan is het volgens mij gewoon vocht

@ Daarom zeg ik ook dat de kans dan groter kan zijn.. het kan een indicatie zijn van.. eronder geef ik ook een duidelijk omschrijving van wat het verschil is tussen bloat en vet. Nu tevreden? :D

Maar misschien had ik het beste niet kunnen reageren in de drugs sectie.. had het niet eens door. Lifetime natural hier.

Check de afdruk van je sok, blijft de afdruk in je huid staan houd je vocht vast.

Terug
Naar boven