XXL Nutrition

hoe ziet jullie set&rep systeem eruit?

GZHN

Competitive Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m82
Massa
83kg
Zoals de titel al zegt,
wil ik weten hoeveel setjes jullie doen en hoeveel reps.
Ik sta nu compleet stil en ben benieuwd naar andere manieren dan 4x8 wat ik nu al bijna een jaar gebruik!
dankje

hier ben ik nu mee bezig (voor de 2de x)

[Link niet meer beschikbaar]

Verschilt bij mij vaak per training, de ene keer heb ik zin om 5x5 te doen en de andere keer weer 4x10 etc etc

hier ben ik nu mee bezig (voor de 2de x)

[Link niet meer beschikbaar]

Hey Skinnie,

Ik heb dat stuk geheel doorgelezen.
Heb jij je training aangepast door dit stuk te lezen, of ben je via een of andere manier aan een schema gekomen van hun?:D

Ze schrijven onderaan ''Binnekort meer''.. vandaar dat ik niet weet of hier schema's te krijgen zijn..

Ik denk eigenlijk dat je eigen training gewoon hebt aangepast aan de MAX-OT sessie's of heb ik dat niet goed?:rolleyes:

Ik hoor 't wel van je?

3 of 4 sets per oefening. Meestal iets van 8-6-6 en de laatste set tot failure

Doe op het moment HST, bevalt goed. Waarschijnlijk gaan er wel wat pr's sneuvelen. De vooruitgang is niet heel zichtbaar omdat ik nu bijv. eind van deze week op ongeveer hetzelfde uitkom met smallere greep als voorheen met brede greep wat opzich wel een winst is.
Als je echt stil staat zou ik radicaal om gaan. Elke dag fullbody bijv. voor een maand lang. 5 oefeningen kiezen. Beginnen met je 12rm. en daar 3x3 reps mee doen op dag 1. Elke dag verhogen met 2,5kg totdat de herhalingen niet soepel meer zijn (zorgen dat je nooit hoeft te persen om een gewicht te halen), zodra je stagneert 10% van het gewicht eraf halen en opnieuw opbouwen totdat de herhalingen niet soepel meer zijn. Weekje rust en dan toppen.

warming-up set ligt eraan welke oefening
4 sets per oefening 8-10 tot failure

al m'n oefeningen 14-12-10-8 reps met toenemende gewicht !!! Hebik ooit in een boek gelezen, werkt goed voor mij !

doe altijd wat het beste voelt dan

15-12-10-6-12 (oplopend gewicht, laatste set gewicht = gelijk aan 1e set).

Fullbody
4 weken 3x15, 4weken 4x8 - 10, 4 weken 5x5

Terug
Naar boven