XXL Nutrition

Hoe zit dit nou?

Pleister

Monstrous Giant
15 jaar lid
Stimjunk
10 topantwoorden 10.000 berichten
Waardering
4.424
Ik liep laatst door het bos en kwam een merrie tegen die met mij een wit nachtei wou maken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Piet.

• Like
Waarderingen: Roth
nee, alleen zwarte nachteieren

Hoe zit dit nou?

Ik hoor wel eens dat als je veel eiwit neemt je nachtmerries krijgt?

Hij doet alsof, want zodra je toegeeft wordt je met een zadel aan een boom gebonden met een voerzak in je bek zodat niemand je kan horen.
Vervolgens wordt je tot bloedens toe geraped door zijn hoorn, het zijn namelijk vaak eenhoorns die zich als merries voordoen.

Hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord.

Hoe laat liep je door het bos?

Als een poef.....

Ik heb een geniale ingeving gehad! Als je eiwitten neemt voor het slapen dan krijg je dromen. Als je carbs neemt wordt je verkracht door een baviaan dus dat zou ik afraden. Oh ja als je teveel eiwit neemt ga je ook kabouters zien net als bij wiet

en beide? of wordt je dan verkracht door de baviaan van je dromen.

Ik heb een geniale ingeving gehad! Als je eiwitten neemt voor het slapen dan krijg je dromen. Als je carbs neemt wordt je verkracht door een baviaan dus dat zou ik afraden. Oh ja als je teveel eiwit neemt ga je ook kabouters zien net als bij wiet

Zeker weten dat jij elke avond carbs neemt!

Ja ik vind het wel gezellig als je moeder langs komt :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Ik liep in t bos rond 22.00u. Zou ik dat tijdstip voortaan beter mijden of moet ik juist alpha as **** zijn en gewoon weer hetzelfde tijdstip daar lopen?

Je moet wel uitkijken in het bos he, want 's nachts is het kouder dan achter een boom.

Mijn slee is kapot, dus jullie krijgen geen kip meer & worden allemaal vieze ecto's

Groetjes de Kerstman

En hoe zit het met vetten voor het slapengaan?

Terug
Naar boven