XXL Nutrition

Stelling Hoe zou jij criminaliteit laten dalen?

Onzin? :rolleyes:

Waarom zou de legalisering van drugs nederland schoon maken van verkrachters, pedo's, moordenaars, straatcriminelen, overvallers etc?

Dan spaar je handenvol geld uit wat je kan gebruiken om andere criminaliteit aan te pakken.

..

Laatst bewerkt:
Wat zou jou plan zijn als je minister president ofzo zou zijn.

Mijn idee:

Alle moskeeen plat.

op 50% varkensstallen zetten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op de andere 50% hoogovens:

De hoogovens zijn bedoeld voor verkrachters, pedofielen en moordenaars.

Verder de taakstraffen afschaffen en tbs, gewoon minimum straffen voor bv: jatten (1 jaar), overval (10 jaar), straatcriminaliteit (8 jaar), vernieling(1 jaar),oude mensen mishandelen (benen afzetten) etc.

En dan alle luxe uit de cel zoals tv's computers etc. En meerdere mensen op 1 cel.

Wie wilt er nou een pedo of moordenaar terug in de maatchappij? Niemand dus, daarom is tbs onzin.

En iemand die een pedofiel, verkrachter of inbreker vermoord moet worden vrijgesproken en schadevergoeding krijgen voor de stress.

En buitenlandendse profiteurs en criminelen naar afrika.

Nu jullie ideeen?

Cutler, de visionair van dbb.

Cutler wordt het niet eens tijd voor een psychiater. Misschien dat ze je kunnen onderzoeken op eventuele hersenbeschadigingen.

Alle wetten afschaffen.

Zonder wetten heb je ook geen overtreding van de wet, dus ook geen criminaliteit.

Als straf op een stoel naar Marco Borsato zitten luisteren, ze zullen dan wel nadenken voor ze iets uitsteken

iedereen doen opgroeien in eigen land

ik zou ali, achmed, mustafa en mohammed terug naar verwegistan sturen

Heb in Zwitserland gewoont. Als je daar wil wonen, moet je eerst werk vinden. Als je werk heb gevonden moet je werkgever een verblijfsvergunning aanvragen, deze is geldig zolang je werkgever je nodig heeft. Heb je geen werk meer hebt, dan moet je binnen no-time vertrekken. Dit is een ideaal systeem en zou ook in Nederland ingevoert moeten worden.

+1 Nederland kan aan Zwitserland een goed voorbeeld nemen

Stalinisme invoeren.

..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heb in Zwitserland gewoont. Als je daar wil wonen, moet je eerst werk vinden. Als je werk heb gevonden moet je werkgever een verblijfsvergunning aanvragen, deze is geldig zolang je werkgever je nodig heeft. Heb je geen werk meer hebt, dan moet je binnen no-time vertrekken. Dit is een ideaal systeem en zou ook in Nederland ingevoert moeten worden.

Hier kunnen ze gewoon een uitkering krijgen, mogen altijd blijven en kunnen 20 kinderen opgeven die zogenaamd in het buitenland wonen waar ze nog eens bijslag voor krijgen! Lekker met ons geld smijten kunnen ze wel :mad:

doodstraf instellen.
worden ze vanzelf banger om iets te doen.
en zo niet.... R.I.P.
simpel

Idd, stond laatst in de rij bij de mediamarkt, stonden 2 Marokkaanse jochies van een jaar of 18 lachend te praten over hoe makkelijk het is om in Nederland een uitkering te krijgen. Ik stoorde me hier nogal aan. Maar wiens schuld is dit eigenlijk, van de economische profiteurs of is het de schuld van de politiek, die dit mogelijk maakt.

Je kan die lui idd geen ongelijk geven. Als 'wij' in een arm land zouden wonen en we kunnen terecht in een ander rijk land waar alles word voorgeschoteld zullen er weinig nee schudden. Tis omdat ik die mentaliteit niet heb maar anders had ik het ook gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
kijk naar Amerika.. alsof dat werkt, mensen zullen altijd uit wanhoop gedreven worden tot criminaliteit

Je kunt Amerika niet met Nederland vergelijken. En tel daarbij op de vele afro's.

Sowieso hebben ze betere cellen en celstraffen vergeleken met hier.

Idd, stond laatst in de rij bij de mediamarkt, stonden 2 Marokkaanse jochies van een jaar of 18 lachend te praten over hoe makkelijk het is om in Nederland een uitkering te krijgen. Ik stoorde me hier nogal aan. Maar wiens schuld is dit eigenlijk, van de economische profiteurs of is het de schuld van de politiek, die dit mogelijk maakt.
De schuld van PVDA & CDA.

Je kunt Amerika niet met Nederland vergelijken. En tel daarbij op de vele afro's.

Sowieso hebben ze betere cellen en celstraffen vergeleken met hier.
En daar gaat het natuurlijk allemaal om, om de straffen, niet om het resultaat.:rolleyes:

..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven