XXL Nutrition

Hoelaat winny innemen 25 mg en 25 mg

Baskes

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
94kg
Zie topic.

Ik heb 25 mg om half 7 6:30 genomen en wou mijn 2de om half 4 nemen (uur voor fitness plus dan 9 uur later)
Is dit een goed plan.. Aangezien ik dan snachts niks meer in me heb.

Bedankt alvast!!

Mvg

Bas

Zo doe ik het ook, al neem ik in de ochtend dan 30mg en voor de training 20mg.

• Topic Starter Topic Starter
Oh Nice. Dan hou ik het zo. 25 mg 6:30 en 15:30 25mg. Kan evt nog 10 mg pakken voor slapen maar ik laat het even zo. Bedankt voor snel antwoord

Ik denk dat 50 mg op een dag toch genoeg is voor je gewicht :)

in 1 keer s'ochtends..

Ivm de halfwaarde tijd is het verstandig om het inderdaad op te delen in 2keer . Ik zou die 10mg voor het slapen gaan achterwege laten.

Maar 2x 25mg ? Breek je 1 pilletje ? Of heb je andere pillen dan 10mg per pil ?

• Topic Starter Topic Starter
De pillen hebben een breeklijn.(mutant gear) Dus ik neem om 7 uur smorgens 25mg
en dan nog rond 3/ 4 middag 25mg:)

Wil ook best 30 30 doen maar ik hoorde dat 50 genoeg was vandaar

maakt niets uit wanneer je het inneemt. Twee keer op de dag om de hoeveelheid winny in je "bloed" constant te houden. Twaalf uur tussen. Resultaat wordt niet beter als je voor of na training inneemt.

smorgens en voor je training, ik doe het wel altijd na een maaltijd weet verder niet ofdat verschil oplevert.

Ik doe nooit meer dan 40 mg perdag, als ik meer neem dan krijg ik steken/kramp in mn buik tijdrns training egt nie leuk.. Maar je kan het beste bij je ontbijt nemen dr helft en de helft voor je training

sochtends en voor training, gewoon zoals je het doet!

Ik neem orals gewoon de ene helft en dan de andere helft ongeveer 12 uur later.
Heb echt nog nooit verschil gemerkt als ik het voor de training nam.

Hoe zit dit nou? Ik las op bodynet dat je beter alles in een keer kan nemen dus bijvoorbeeld 40mg als je opstaat
Zo heb je een hogere piek. En omdat 75 procent maar beschikbaar is met orals hou je dus 30mg werkzame stof over
Dus als je dan 20 in de ochtend neemt en 20 mg in de avond heb je eigenlijk veel meer verlies toch?

Wat is dan beter om te doen alles in 1 keer slikken of toch verdeeld over 2 x per dag.

Las ook dat de piek waarde belangrijker is dan de gemiddelde waarde?

Kun je dan niet beter voor t slapen gaan nemen? Dan piek je op t moment dat je geen drol doet en goed kan herstellen.

Ik heb geen idee ik vroeg t me af omdat ze op bodynet dit zeiden en hier wordt aangeraden om t verdeeld over de dag te nrmen

Waar worden de beste resultaten mee behaald? Iemand enig idee wat je t beste kan doen?

Hoe zit dit nou? Ik las op bodynet dat je beter alles in een keer kan nemen dus bijvoorbeeld 40mg als je opstaat
Zo heb je een hogere piek. En omdat 75 procent maar beschikbaar is met orals hou je dus 30mg werkzame stof over
Dus als je dan 20 in de ochtend neemt en 20 mg in de avond heb je eigenlijk veel meer verlies toch?

Wat is dan beter om te doen alles in 1 keer slikken of toch verdeeld over 2 x per dag.

Las ook dat de piek waarde belangrijker is dan de gemiddelde waarde?

Strong bro-science :thumbs:

Veel verhaaltjes zijn er ingeslopen en worden dan na een tijd als waar aangenomen.
Je injecteert ook niet 10 gram testosteron in een keer. Tijden luisteren verder niet zo nauw, neem het in wanneer je tijd hebt.

Ik zou het om de 12 uur doen, want zo behoud je stabiele bloedwaardes. Ik denk dat het geen drol zal uitmaken als je het voor je training gaat timen. Dus dan zou ik het om 6:30 en 18:30 nemen.

Oké dan en hoe zit het net die piek waarde?

Terug
Naar boven