- Waardering
- 288
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil ik overigens nog aan toevoegen dat ik vanuit de hoek van dr. de Ronde ook de meest uiteenlopende uitspraken hoor als 'winny onderdrukt niet' en 'hCG is puur cosmetisch'.Jij leest niet goed wat ik zeg.
Nogmaals reageer ik alleen op painisgain die zegt dat het t stomste is wat je kan doen (alles in 1 keer nemen)
Ik zeg niet dat het 1 beter is dan het ander. Dat boeit me ook totaal niet, want ik vind winstrol echt totaal interessant. Ik zeg alleen dat alles in de ochtend helemaal niet het stomste is wat je kan doen, gezien ik, en een hoop andere die ik ken, hier prima op gaan, en ik geen rede zie waarom dit "zo stom" zou zijn.
---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 11:54 ----------
Daarnaast vind ik sowieso dat hier een hoop jappies zich met wat lees voer, wetenschappelijk proberen te onderbouwen, als of ze dr. van de Ronde en/of jay cutler zijn. Terwijl ze zelf max 2 kuurtjes hebben gedaan, en niet eens 80kg wegen.
Lopen muggeziften over wanneer je je winny op de dag moet nemen. Denk je echt dat je de pro's ook ziet discusseren of ze hun winny in ene of in tweeën moeten nemen?
Trap die zooi er in en stop die moeite in de gym![]()
Viel om van hoge dosis placebo in z'n bloed?een maatje van mij deed dat dus een keer en ging bijna knock out hierdoor.. vandaar mijn overdreven reactie.
misschien is het wel beter voor jou aangezien jij er ook al veel ervaring mee hebt maar de meeste nemen het toch verspreid.. en daar zal dus ook wel een reden voor zijn..

HCG is ook cosmetisch! Er is niets mooiers van een goed gevulde balzakAls je dit wilt beargumenteren: de pharmacokinetica en pharmacodynamica onder de loep nemen. Not an easy task, want er is weinig directe data. Zul je moeten kijken naar de metabolisering van de substantie, en bijv. mate van transcriptie bij de verscheidene concentraties en kijken of je het dan 'n beetje kunt extrapoleren.
Wil ik overigens nog aan toevoegen dat ik vanuit de hoek van dr. de Ronde ook de meest uiteenlopende uitspraken hoor als 'winny onderdrukt niet' en 'hCG is puur cosmetisch'.

Nee, 7.00 en 19.00 is goed.Ik deed het dus innemen om half 7 en half 4. Maar nu 3 dagen om 7 en 19 uur gedaan. Morgen dan maar weer half 7 en half 4? Uur voor fitness? Of maakt het niet zoveel uit?
Ik deed het dus innemen om half 7 en half 4. Maar nu 3 dagen om 7 en 19 uur gedaan. Morgen dan maar weer half 7 en half 4? Uur voor fitness? Of maakt het niet zoveel uit?

Haha jaa was een beetje in de war vandaar. Maar ik hou het wel op 7 en 7. Bedankt allemaal