AndroidHealthClinic

Hoelang rust tussen volgende kuur?

Coffee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Beste,

Ik heb een vraag aan jullie allen, ik ben nou zo'n iets meer dan twee maanden "off" heb een test/deca/dbol kuur erop zitten ge-nakuurd met hcg nolva en clomid. Nu is mijn vraag kan ik volgende maand weer een kuur starten en dan denk ik aan test/bold/tren of komt dat te vroeg? Ben sowieso van plan om eerst mijn bloedwaardes te laten controleren. Nu is ook meer mijn vraag of ik wel "gains" zal gaan maken naar zo korte tussen stop. Graag hoor ik van jullie commentaar.

Gr

Foto plaatsen duurde langer dan het opzoeken

2rygdq9.jpg

Je geeft aan je bloedwaarden gaat laten controleren. Dat zal dan ook het antwoord op je vraag geven.

• Topic Starter Topic Starter
Dit, en door een sportarts hoop ik.

Ja sowieso bij een sportarts. Zal de huisarts niet zo gauw doen denk ik.

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Dit.

En na twee maanden ga je zeker weer gains maken. Of het slim is moet je zelf bepalen aan de hand van een bloedtest.

Oke duidelijk, dus naar 8/12 weekjes off moet je wel eeer vol kunnen knallen qua gains zoals de vorige kuur bijv? Grt

Ja sowieso bij een sportarts. Zal de huisarts niet zo gauw doen denk ik.

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Oke duidelijk, dus naar 8/12 weekjes off moet je wel eeer vol kunnen knallen qua gains zoals de vorige kuur bijv? Grt

Je stelt dezelfde vraag opnieuw.

Terug
Naar boven