Ziet er opzich wel oke uit.
Zou alleen toch wat meer massa roids gebruiken.
Vervang de Boldenone door Deca 400mg ew.
En stop de deca bij week 14 en laat het dan overnemen door de tren en winstrol.
Anders mist je lichaam ineens de deca als je al met de tren en winstrol ben begonnen.
De prop verhoog je naar 150mg en begin je ook pas in week 14 want de enanthaat werkt nog wel 1,5 week door
En dan heb je denk aan 75mg tren eod wel genoeg (tenzij je het al vaker in een hogere dosis heb genomen)
De Test.enanthaat is oke, neem er gerust nog wat oxy of
dianabol bij in de begin weken voor een snelle start.
Voor bijvoorbeeld 4 wkn.
18 wkn T3 gebruiken lijkt me niet zo'n goed idee,
maak er dan maar van 4 life..T3 maximaal 8 weken nemen.
Ga je langer in een hoge dosering dan neem je het risico het de rest van je
leven te moeten nemen.
Begin de met de T3 in week 10 als volgt:
Je begint met een halve tab (12.5mcg) die bouw je op met een halve tab per dag
tot je aan de 100mcg zit. het afbouwen doe je in 2 wkn, en ook steeds afbouwen met een halve tab.
Je kan de T3 ook max op 50mcg houden dan kan je het wel 10 wkn nemen.
De clen neem je dan 2 weken op en 2 weken af. dan begin je dag 1 met 1 tab 0,02mg
dan bouw je elke dag op tot je aan 5 tabletten zit, dit hou je aan voor twee weken.
Je kan ook volgens het 2 dagen op/af principe werken. daar bestaat nog al wat menings verschil over.
Verder vindt ik dat als je STH gebruikt moet Het goed doen, en alles eruit halen wat erin zit. Voor een beste werking heb je toch echt Insuline nodig
STH insuline T3 en AS het versterk elkaars werking allemaal.
Ik zou als ik jou was je eigen gewoon flink verdiepen in de materie over insuline gebruik.
Je hoeft ook niet gelijk 2x per dag 10ui te nemen.
Je zou kunnen beginnen met 2iu 1x per dag (na het trainen of een uur voor avond eten ofzo) deze bouw je per dag op met 2ui tot je aan de 10iu zit per dag.
10 min na de injectie neem je een koolhydraten shake (snel werkende)..als je op de 10 iu zit neem je minimaal 100gr koolhydraten.. en neem er gerust nog een eiwit shake bij..dit herhaal je elke uur. Als je gewoon een beetje disipline heb en weet wat je aan het doen ben kan er weinig fout gaan, ik wil je niet aan de insuline helpen ofzo, maar je heb het gewoon zelf in de hand.
De insuline neem je 4 weken op/af
dus:
week 1-12 500mg testosteron enanthaat ew
week 1-14 400mg deca
week 1-4 100mg oxy of 50mg dianabol ed
week 14-20 test.prop 150mg eod
week 14-20 trenbolone 75mg eod
week 14-20 winstrol depot 50mg eod
week 10-20 50mcg T3
week 1-18 jintropin 2x2ui ed
week 1-4 Humalog 10ui ed
week 9-12 Humalog 10iu ed