Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bosnjic zei:Beste mensen heb een vraag. Hoeveel weken / maanden moeten tussen je oral kuur's zitten. Voorbeeld: Je bent in januari klaar met je Dianabol kuur, waneer mag je eventueel weer Dianabol kuuren?
NIETBosnjic zei:Beste mensen heb een vraag. Hoeveel weken / maanden moeten tussen je oral kuur's zitten. Voorbeeld: Je bent in januari klaar met je Dianabol kuur, waneer mag je eventueel weer Dianabol kuuren?
Bosnjic zei:
Bosnjic zei:in mij geval was het eind augustus eerste paar dagen van sept. Kuur was 6 weken. Het is nu ongeveer 11 a 12 weken geweest sinds me laatste oral. Ik was van plan om volgende week maandag beginnen. Wat denken jullie? Ik wou het stacken met deca
skrewdrive zei:Ik heb ook pas een deca-dbol kuurtje achter de rug en ik ben hoogst tevreden erover. In totaal 9kg gewonnen en men vetpercentage is nu lager als voor de kuurJe ziet dat de resultaten dus zwaar verschillen van persoon tot persoon.
BigMaus zei:

MrJ zei:
BigMaus zei:Kan ook!![]()
Toch ben ik erg benieuwd hoe hij dat doet.
Ik krijg van deca een plofkop...niet te zuinig!!
En toch verhoog ik mn kcal. niet tijdens een kuur, wel de verhoudingen.
Darkman zei:Hoe kan je nou je verhoudingen verhogen terwijl je je kcal niet verhoogd ?
beetje vreemde zin , kan je dit toelichten ? bedoel je dat je dan meer eiwit eet en minder kh ? of andersom ...
BigMaus zei:Stom opgezet...sorry!
Ik bedoel dat ik de verhoudingen KEV iets verander maar niet superveel meer ga eten.
Idd wel meer eiwitten en iets minder carbs...
beetje experimenteren eigenlijk.
Darkman zei:Ik vind het vreemd dat je daar dan op kunt groeien. misschien eet je wel te veel kcal dagelijks dan, door meer eiwit te eten en je kev te verlagen, verhoog je het thermisch effect van je voeding, waardoor je er effectief minder van binnenkrijgt. In theorie zou je tijdens het kuren je kcal toch echt moeten verhogen maar wel in de juiste verhouding aan eiwit/kh/vet
Natuurlijk meer gaan eten, maar echt hoog met eiwitten gegaan. ook probeerde ik zo veel mogelijk complexe koolhydraten te eten. ook nooit grote hoeveelheden tegelijk maar dan wel 10-12 keer per dag kleinere porties. voor de rest niks speciaals doorgevoerd.BigMaus zei: