MuscleMeat

Hoelang tussen oral kuur.

Los van het feit dat je orals heel selectief moet gebruiken wegens de grotere leverbelasting heb ik een stelregel voor het kuren in het algemeen.

Tijd tussen de kuren is: lengte laatste kuur + 3 weken nakuur + plus tenminste 1 week, liever een paar meer.

Dan is je lichaam weer een beetje op krachten gekomen en ben je minstens zolang clean als dat je aan de AAS was.
Dit bovenstaande is echter meer van toepassing op injectables.

In het geval van orals (DBol zou ik daar) minstens 2 maanden extra aan vast plakken omdat je lever d ekans moet krijgen te herstellen van de zware belasting.

Greetz

Bosnjic zei:
??? Beste mensen heb een vraag. Hoeveel weken / maanden moeten tussen je oral kuur's zitten. Voorbeeld: Je bent in januari klaar met je Dianabol kuur, waneer mag je eventueel weer Dianabol kuuren?

Laatst bewerkt:
Bosnjic zei:
??? Beste mensen heb een vraag. Hoeveel weken / maanden moeten tussen je oral kuur's zitten. Voorbeeld: Je bent in januari klaar met je Dianabol kuur, waneer mag je eventueel weer Dianabol kuuren?
NIET

Je moet geen oral only doen, snap je dat nu nog niet?

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Bosnjic zei:
Snap ik wel maar ik wou het gaan stacken met Deca

Van de regen in de drup! :rolleyes:

Anyway, even je bloed laten testen als je gaat kuren. Dan weet je 100% zeker of alles goed is.

Hoe ging die kuur?
Wat waren jouw indrukken?
Wat heb je overgehouden?

Bosnjic zei:
in mij geval was het eind augustus eerste paar dagen van sept. Kuur was 6 weken. Het is nu ongeveer 11 a 12 weken geweest sinds me laatste oral. Ik was van plan om volgende week maandag beginnen. Wat denken jullie? Ik wou het stacken met deca

.

Laatst bewerkt:
Verjaardag:
April 24, 1982
Mijn Leeftijd:
21
Interesses:
Gaining lean muscle tissue
Beroep:
Student

Hier bij je profiel, staat dat je lean muscle tissue wil gainen.
Dat is me met zooi zoals deca nog nooit gelukt.
En dboll zal dat ook niet doen imo.

Ik heb ook pas een deca-dbol kuurtje achter de rug en ik ben hoogst tevreden erover. In totaal 9kg gewonnen en men vetpercentage is nu lager als voor de kuur :) Je ziet dat de resultaten dus zwaar verschillen van persoon tot persoon.

skrewdrive zei:
Ik heb ook pas een deca-dbol kuurtje achter de rug en ik ben hoogst tevreden erover. In totaal 9kg gewonnen en men vetpercentage is nu lager als voor de kuur :) Je ziet dat de resultaten dus zwaar verschillen van persoon tot persoon.

Goed gedaan!
Ben je meer/minder gaan eten?

MrJ zei:

Kan ook! :D

Toch ben ik erg benieuwd hoe hij dat doet.
Ik krijg van deca een plofkop...niet te zuinig!!

En toch verhoog ik mn kcal. niet tijdens een kuur, wel de verhoudingen.

BigMaus zei:
Kan ook! :D

Toch ben ik erg benieuwd hoe hij dat doet.
Ik krijg van deca een plofkop...niet te zuinig!!

En toch verhoog ik mn kcal. niet tijdens een kuur, wel de verhoudingen.

Hoe kan je nou je verhoudingen verhogen terwijl je je kcal niet verhoogd ?

beetje vreemde zin , kan je dit toelichten ? bedoel je dat je dan meer eiwit eet en minder kh ? of andersom ...

Darkman zei:
Hoe kan je nou je verhoudingen verhogen terwijl je je kcal niet verhoogd ?

beetje vreemde zin , kan je dit toelichten ? bedoel je dat je dan meer eiwit eet en minder kh ? of andersom ...

Stom opgezet...sorry!
Ik bedoel dat ik de verhoudingen KEV iets verander maar niet superveel meer ga eten.
Idd wel meer eiwitten en iets minder carbs...
beetje experimenteren eigenlijk.

skrewdrive: 9kg. maar wanneer heb je je kuur beeindigd? de vraag is wat heb je overgehouden drie maanden na het einde van je kuur. 9kg? dat zal wel veel minder zijn.

BigMaus zei:
Stom opgezet...sorry!
Ik bedoel dat ik de verhoudingen KEV iets verander maar niet superveel meer ga eten.
Idd wel meer eiwitten en iets minder carbs...
beetje experimenteren eigenlijk.

Ik vind het vreemd dat je daar dan op kunt groeien. misschien eet je wel te veel kcal dagelijks dan, door meer eiwit te eten en je kev te verlagen, verhoog je het thermisch effect van je voeding, waardoor je er effectief minder van binnenkrijgt. In theorie zou je tijdens het kuren je kcal toch echt moeten verhogen maar wel in de juiste verhouding aan eiwit/kh/vet

Indien je schone massa wilt kun je beter voor een tren/winstrol stack gaan. Je zal er geen 6 kg mee pakken, maar t werkt prima.

Ik zit nu in de cut op deze stack, en naast dat ik rond mn middel vet aan het kwijtraken ben, krijg ik opmerkingen dat ik nog steeds doorgroei.

Denk in combo met een massadieet kun je wel leuk voor de dag komen na 6-8 weken.

Voor mij werkt het dusdanig leuk dat ik zeker weer voor deze stack zal gaan over een aantal maanden. Mss met lage dosering test erbij (250mg/week)

Darkman zei:
Ik vind het vreemd dat je daar dan op kunt groeien. misschien eet je wel te veel kcal dagelijks dan, door meer eiwit te eten en je kev te verlagen, verhoog je het thermisch effect van je voeding, waardoor je er effectief minder van binnenkrijgt. In theorie zou je tijdens het kuren je kcal toch echt moeten verhogen maar wel in de juiste verhouding aan eiwit/kh/vet

Heb je het al eens geprobeerd dan??
Kijk, ik lees hier veel en neem van een boel mensen veel aan.
Maar als je zelf nooit wat experimenteerd, dan blijf je uiteindelijk met veel vragen zitten.
Ik hou er niet van om zomaar achter de massa aan te lopen.
Als ik 500 kcal ga verhogen tijdens en na de kuur word ik vet.

BigMaus zei:
Goed gedaan!
Ben je meer/minder gaan eten?
Natuurlijk meer gaan eten, maar echt hoog met eiwitten gegaan. ook probeerde ik zo veel mogelijk complexe koolhydraten te eten. ook nooit grote hoeveelheden tegelijk maar dan wel 10-12 keer per dag kleinere porties. voor de rest niks speciaals doorgevoerd.

Terug
Naar boven