XXL Nutrition

Hoeveel AAS kuren heb je achter de rug?

Peiling Peiling Hoeveel kuren heb je achter de rug?

• Geen.

Stemmen: 36 49,3%
  • 1-5 kuren

Stemmen: 26 35,6%
  • 5-10 kuren

Stemmen: 4 5,5%
  • 10-15 kuren

Stemmen: 4 5,5%
  • Ik ben ooit begonnen met kuren en nooit meer opgehouden.

Stemmen: 3 4,1%

• Totaal stemmers
    73

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Vermeldt ook ff je leeftijd erbij....wel zo handig! En evt wanneer je voor het eerst bent begonnen te kuren.

Ik ben nu 25 jr. Heb op mn 24e voor het eerst gekuurd.

22 jaar, geen kuurtjes gehad.

18 jaar, geen kuurtjes gehad.

Geen enkele. Heb voordat ik begon met trainen met mezelf afgesproken dat ik daar nooit aan zou beginnen en heb dat nog altijd goed volgehouden. Ben nu 23 jaar.

Ben nu net 23 en train bijna 3 jaar. Wil het zeker op m'n 24 of 25ste een keer gaan proberen.

1, (2 als je PH mee wilt rekenen). PH 26, winny 27...ik word binnenkort 28 en ga winny + bold doen. Ik zit dus nog steeds in de 1-5 marge.

Mijn T-bol kuurtje ga ik er niet bijrekenen, had totaal geen meerwaarde (slechte pro's)

Mijn eerste kuur op mijn 25e (winstrol) en jaartje erna primo/anavar.

Volgend jaar mijn eerste heftige kuur met d-boll stack.

grtz

nog geen, misschien ooit eens als ik +25 ben (ben nu 21). voorlopig nog maar even niet :)

Eerste keer in aanraking met AAS was ongeveer toen ik 23 was. Anadur.(6 weken) Daarna sustanon/deca(8 weken) op mijn 38ste, daarna testo/deca/tren/prop/stromba(12 weken) en nu ben ik 40 en bezig met test/deca/tren/strom/prop en igf( 16 weken. Ik zit dus ook in de marge 1-5 :D

1 en ik ga binnekort mijn tweede doen , 5-6 weekjes sus en fake primo en binnekort ga ik test-deca-winny doen .

16, nog geen gedaan. Denk er wel aan om het te doen als ik ongeveer 23 ofzo ben, maar dat zie ik dan wel.

16 jaar..0x gekuurd...
ik train dan ook pas een half jaar :D

ik ben bijna 21
4 gedaan, telkens 6 weken
6 weken op 6 weken af, dit doe ik nu dus al een jaartje

25jaar,nooit gekuurd,er stromen zo al genoeg hormonen door m'n lijf ;)

19 jr.. naturel !! stil growin :P

BIG-G zei:
ik ben bijna 21
4 gedaan, telkens 6 weken
6 weken op 6 weken af, dit doe ik nu dus al een jaartje

Hey kerel ,6 weken op 6 weken af en dat doe je al een jaar !!!!!!!
Heb je nergens geen last of bijwerkingen van en waar kuur je mee ben er heel erg benieuwd naar groetjes the ossie en balle.

0, 1 als je PH meerekent, maar aangezien de reslutaten daarvan wil ik die toch niet meerekenen:D

the ossie zei:
Hey kerel ,6 weken op 6 weken af en dat doe je al een jaar !!!!!!!
Heb je nergens geen last of bijwerkingen van en waar kuur je mee ben er heel erg benieuwd naar groetjes the ossie en balle.
Ik heb tot nu toe nergens geen last van, kuur tot nu toe steeds met deca en sustanon, 2 keer heb ik er dianabol bijgenomen en dat bevalt me heel goed.
Ook bloed laten contoleren en dokter zei dat alles nog goed meeviel.

BIG-G zei:
Ik heb tot nu toe nergens geen last van, kuur tot nu toe steeds met deca en sustanon, 2 keer heb ik er dianabol bijgenomen en dat bevalt me heel goed.
Ook bloed laten contoleren en dokter zei dat alles nog goed meeviel.

Da's spelen met vuur, maar da's weer OT. ;)

Terug
Naar boven