Fitness Seller

Hoeveel belgen willen bij nederland aansluiten?

Peiling Peiling Zie je het zitten om Vlaanderen en Nederland samen te voegen?

• Ik ben Nederlander en zie dit zitten

Stemmen: 27 36,0%
  • Ik ben Nederlander en zie dit niet zitten

Stemmen: 13 17,3%
  • Ik ben Vlaming en zie dit zitten

Stemmen: 23 30,7%
  • Ik ben Vlaming en zie dit niet zitten

Stemmen: 12 16,0%

• Totaal stemmers
    75
  • Peiling gesloten .
Willen jullie dan nooit meer naar het WK voetbal? ;)

keep on dreaming guys :) Zoiets is in de praktijk niet haalbaar dat weten jullie ook wel ;) Enkel als je nadenkt over de twee verschillende wetgevingen die België (vlaanderen) en Nederland hanteren, weet je al dat dit niet kan lukken...

keep on dreaming guys :) Zoiets is in de praktijk niet haalbaar dat weten jullie ook wel ;) Enkel als je nadenkt over de twee verschillende wetgevingen die België (vlaanderen) en Nederland hanteren, weet je al dat dit niet kan lukken...

wetgeving is regering en.... mm regering belgie?

:D

maakt mij veel uit, ik blijf wel lekker in brussel D.C. en ga de echte poen scheppen :)

Eerlijkgezegd denk ik dat een Vlaamse staat op dit moment een beter idee is. Wel denk ik dat een heel goede samenwerking tussen beide landen mogelijk is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben idd de optie zelfstandig Vlaanderen vergeten, zie dit gewoon als niet eens om bij Nederland aan te sluiten.Zelf zie ik zelfstandig vlaanderen ook als beste oplossing.

Economisch is dit dan al een beest

De havens van Antwerpen en Roterdam samen

Ik snap dat veel belgen zich willen aansluiten bij ons.Maar dat is voor hun alleen een droom.:D

Eerlijkgezegd denk ik dat een Vlaamse staat op dit moment een beter idee is. Wel denk ik dat een heel goede samenwerking tussen beide landen mogelijk is.

:stupid:

Niet zoals Vlaanderen en Wallonië... Hier is zelfs een slechte samenwerking niet mogelijk :rolleyes:

:stupid:

niet dat het niet leuk zou zijn tesamen, maar ik denk dat het op politiek vlak te ingewikkeld zou worden.
en je zit sowieso met een cultuur- en mentaliteitsverschil.
op economisch vlak daarentegen zou het idd een machtig staatje kunnen worden (denk maar aan de havens).

best eerst eens alleen proberen en zien hoe dat loopt :)

Economie zo idd best wel eens leuk kunnen worden , qua cultuur- en mentaliteitsverschillen denk ik niet dat dat kwaad kan , je kunt het imo vergelijken met mensen uit Groningen , Brabant en friesland ,.... alle 3 anders maar ook in één land ;)

Ooit heeft Nederland zich van Belgie afgescheiden, dus wie voegt wat bij wie. En trouwens mogen Nederlanders ook stemmen.!?

Kijk zo begon het en had het moeten blijven:

Genealogie in de Nederlanden

Maar goed er was die belastingkwestie met die tiende penning en de rest is geschiedenis.

Laatst bewerkt:
Lekker laten zoals het is.

Samenvoegen wordt een drama.

Krijg je in Nederland ook van die apenpraktijken net als in Belgie zeker....mij niet gezien.

Terug
Naar boven