- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

idd, en dat krijgen we een veel interessantere voetbalcompetitie, Standard, Genk, Brugge, Feyenoord, PSV, Ajax, daar worden al die ploegen beter van!![]()
keep on dreaming guysZoiets is in de praktijk niet haalbaar dat weten jullie ook wel
Enkel als je nadenkt over de twee verschillende wetgevingen die België (vlaanderen) en Nederland hanteren, weet je al dat dit niet kan lukken...

wat ga je doen ouwe?maakt mij veel uit, ik blijf wel lekker in brussel D.C. en ga de echte poen scheppen![]()

Eerlijkgezegd denk ik dat een Vlaamse staat op dit moment een beter idee is. Wel denk ik dat een heel goede samenwerking tussen beide landen mogelijk is.

Economisch gezien worden wij samen dan een soort super economie. Die belgen moeten het gewoon doen, zijn ze ook gelijk van die domme belgen moppen af.Economisch is dit dan al een beest
De havens van Antwerpen en Roterdam samen
niet dat het niet leuk zou zijn tesamen, maar ik denk dat het op politiek vlak te ingewikkeld zou worden.
en je zit sowieso met een cultuur- en mentaliteitsverschil.
op economisch vlak daarentegen zou het idd een machtig staatje kunnen worden (denk maar aan de havens).
best eerst eens alleen proberen en zien hoe dat loopt![]()

Van mij mogen ze erbij hoor, is een stuk logischer dan de huidige situatie. Maar dan mogen we ons wel eerst uitleven op jullie maagden.![]()