MuscleMeat

hoeveel BF als je bij je buik niks kan vastpakken?

patmuscle

Huge Freak
Waardering
770
beetje vaag topic maar hoeveel body fat zit je ongeveer als je bij je buik zeg maar helemaal geen vet kan vastpakken

iemand enig idee?

wat een vraag weer :roflol:

Maar dat kun je niet weten want met 4-punts meting meet je vet op 4 punten dus je kunt best een ripped buik hebben @ 12% maar (vooral bij mannen) meer vet op je rug hebben.

Onder 6% zal het moeilijker worden

• Topic Starter Topic Starter
wat een vraag weer :roflol:

Maar dat kun je niet weten want met 4-punts meting meet je vet op 4 punten dus je kunt best een ripped buik hebben @ 12% maar (vooral bij mannen) meer vet op je rug hebben.

Onder 6% zal het moeilijker worden
dat snap ik omdat meeste vet bij manne rondom te buik middel en rug zit vandaar deze vraag

hangt er vanaf hoeveel spek er nog op je reet zit!

Volgens mij zit je dan al snel rond de 10-12. Maarja verschilt per persoon. Ik ken van die mensen met zo stevige ass jesus christ daar zit een hoop vet.

• Topic Starter Topic Starter
jongen ik geef toch antwoord op je vraag... ga je er nog wat mee doen dan?

BTW ben je al naar de dokter geweest?:P
nee ik heb geen aderen op me buik, maar je ziet de blokjes wel zeer zeker en hijs egt strak je kan dus zeker niks vastpakke dat was me vraag dus

ja naar de doktor ik weeet het niet mischien deze week ben beetje bang straks heb ik prostaat kanker ofzo

super vaag topic :D

ok dus dit is het verklapte ik ben zo droog dat je niks kan vast pakken topic....

Naar het schijnt zit al jouw vet op je kin dus kan ik het niet zo precies zeggen .. ik denk dat het zo rond de 18 % is

Terug
Naar boven