MuscleMeat

Hoeveel gsm's heb jij al gehad?

Ano_1990_5

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
115
Lengte
1m77
Massa
75kg
Ey,

Kwam laatst ter sprake op het werk hoeveel gsm's iedereen al heeft aangekocht in z'n leven. Leidde wel tot grote verschillen en discussies :roflol:

Men eerste was toen ik 16 was, tot heden komt dat op een totaal van 6 :) Behoorlijk weinig vergeleken met andere.

1) nokia 3510: big hype toen was één van de eerste die hem had, maand later liep iedereen er mee rond :o
2) Nokia met kleurtjes aan de zijkant, k*t ding.
3) sony ericson; weet ype niet meer maar was een geweldig ding! gekocht voor 150euro en in die tijd was hij high end voor die prijs. Kwam van 400+ euro
4)Samsung star: Een van de goedkoopste touch screens op de markt in die tijd, trok dan ook op de kloten..
5)iphone 3g: gekocht via-via voor 150euro's. Lekkere mobiel, helaas na één jaar was er iets met het moederbord fso waar niets meer aan kaan worden gedaan.. Heb wel vele reserve onderdelen nu :p
6)iphone 3gs: nieuw aangekocht, jaar of 2 geleden. tot op heden nog altijd niets op aan te merken :)

totaal gespendeerd aan mobieltjes: +/-690euro

hoeveel heb jij er gehad??

6 jaar lang 3 tels gehad. In de brugklas kreeg ik een enorm oude nokia koelkast, daarna de nokia 5530 (een van de eerste nokia touchscreens) en nu een galaxy S2.

heb er het afgelopen jaar al 4 gehad, altijd mooi mobiel van het werk :D

Ik denk nu in totaal de afgelopen 8 jaar dat ik een mobiel heb, dat ik er wel een stuk of 27 heb versleten :p
maximale bedrag wat ik uitgegeven heb is denk ik 100 euro.
De rest kon ik iedere keer met winst verkopen :D

5 totaal heb nu samsung galaxy splus

- Siemens A50
11t8k21.jpg

- Motorola V3i
4qhshf.jpg

- HTC S710
2ito4mq.jpg

- HTC Touch Pro II
152f78j.jpg

- Samsung Galaxy Note (heb ik nu)
mcdj0n.jpg

2. Eerste was een nokia geval dat ik voor mijn verjaardag van mijn ouders had gekregen, was zo'n openklapmodel en naar anderhalf jaar ging hij gewoon out. Dan maar een nieuwe gekocht, mij helaas een duurder model laten aanpraten met MP3 en fotocamera (was 150 euro toen denk ik) wat ik eigenlijk nooit gebruik. Deze heb ik al 5 jaar en ben ik pas van plan een nieuwe te kopen wanneer deze kapot is.

Te veel, daarom heb ik er geen een meer....

Ik heb ook aardig wat versleten, weet ze niet allemaal meer maar welke ik nog weet zal ik eens proberen op te sommen. Net als hierboven voornamelijk vroeger voordat de meeste touchscreens kwamen vaak een ander mobieltje gehad gekocht/verkocht en idd vaak door 50/50 te zijn of winst te behalen.

Eerste telefoon was trouwens zo'n grote Bosch met een dikke antenne boven op, daarna voor zover ik weet een Alcatel, Samsung c100, Sony Ericsson k750i, Nokia 6100, n73, n93i, e70, e50, LG Prada, HTC touch hd, Blackberry Bold 9700, iPhone 3g, 4 en nu 4s.

De Nokia 6100 en e50 werken nog steeds, de Blackberry is overleden en de rest heb ik niet meer op de iPhone 4s na. Moet zeggen dat ik kwalitatief het meest tevreden ben geweest over mijn Sony Ericsson k750i (toen de beste camera telefoon), de Nokia's en de iPhone. Heb zelf Android nog nooit geprobeerd en denk dat dat ook wel zo blijft, helemaal gezien de huidige trend valt het mij op dat alle 'Mobiele' telefoons weer steeds minder mobiel worden en zoals vroeger op ten duur alles zo klein mogelijk moest wordt nu alles weer groter.

Laatst bewerkt:
Wat ik nog herinner...

- zo'n dikke Alcatel blok
- Nokia 3210
- Nokia 7110 (die toen uit the Matrix)
- Nieuwere Nokia 7110
- Een klappertje van Samsung zo
- deze weet ik niet meer
- LG KE970

Nu heb ik een Garmin Asus A10

heel veel ben de tel kwijt.. begonnen met een sagem coca cola gsm, paar nokia's gehad, ericsson's, samsung's, 2 htc's en 2 iphone's.. heb er nog een stuk of 7 van liggen thuis :p

altijd een oud nokia ding gehad... toen een sumsung d900i nu een samsung galaxy gio. werkt prima:P

2 nog maar.

Van m'n 13e t/m 17e een Sony Ericsson z530i (klaptelefoontje). Gebruikte ik bijna nooit, kon er alleen mee bellen en smsen, verder bijna niks.

Toen de grote overstap gemaakt naar de Iphone 4, die ik nu nog heb.

Rond de 20, kpn swing was m'n 1e.

• Topic Starter Topic Starter
2 nog maar.

Van m'n 13e t/m 17e een Sony Ericsson z530i (klaptelefoontje). Gebruikte ik bijna nooit, kon er alleen mee bellen en smsen, verder bijna niks.

Toen de grote overstap gemaakt naar de Iphone 4, die ik nu nog heb.

Sterk bezig!

Mijn eerste was de Nokia 3210, ongeveer 14 jaar geleden. Deze heeft na jaren trouwe dienst toen hij de geest gaf plaats moeten maken voor een Nokia 6210. Daarna was het tijd voor een smartphone. TomTom was nog redelijk duur en ik kon voor weinig een bluetooth tomtom muis aanschaffen. Keurig gedownloade versie van TomTom er op en veel plezier van mijn Nokia N70 gehad. Daarna via de zaak een 'smartere' telefoon voor de email. Ik kreeg een Nokia N97 mini. Epic fail van nokia met een slechte non touch interface welke niet te bedienen was, een niet reagerend touchscreen, etc. Ik kon niet eens de telefoon opnemen. Het enige prettige was het hardware toetsenbord. Toen werd het tijd voor een echte smartphone. Na wikken en wegen tussen de iPhone 4 en de Samsung Galaxy S2 is het die laatste geworden. Custom firmware erop, beetje interface modden naar wens en veel plezier van. Ik wacht nu op de custom roms welke gebaseerd gaan worden op de officiële Samsung Jelly Bean build.

1. Nokia 3210
2. Nokia 6320
3. Nokia N70
4. Nokia N97 mini
5. Samsung Galaxy S2

Mijn eerste was de pocketline swing, toen bestond sms functie nog niet eens, al heel lang dus. Weet niet eens meer wat ik allemaal heb gehad, maar ik heb altijd gewoon mijn abbo verlengt dus reken maar uit over een tijdsbestek van misschien 15 jaar.

Stuk of 7 schat ik. Maar pas één echt goede.

smart only,

4qhshf.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

huidige,

images?q=tbn:ANd9GcRyrGK0lRahkBv4IcxXI8n7D-2H2kFgG569nc9WRDSBkGmLI9Y1.jpg

tussen 2 & 3 uiterlijk vrijwel hetzelfde. specs uiteraard niet.

- begon uiteraard met nokia 3310
- toen werd het de tijd van de klap telefoons geen idee meer hoe die heten.
- uiteindelijk begon ik met abbonment bel/sms met de samsung d900
- na die kwijt zijn geraakt kwam de XPERIA X10
- door die verzopen te hebben in schuimparty en nogal lomp mee geweest kocht ik een nokia met toetsen maar was nog een redelijk nieuwe je kon er snel op internetten en whatsapp wat voor mij belangrijkste was maarja gelukkig kon ik nieuwe telefoon halen voor me abbonment.
- en nu IPHONE 4S en hier blijf ik bij lekker makkelijk en overzichtelijk en werkt prima

3 geloof ik, weet niet precies de types, van Nokia en Samsung.

Terug
Naar boven