MuscleMeat

Hoeveel gsm's heb jij al gehad?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook aardig wat versleten, weet ze niet allemaal meer maar welke ik nog weet zal ik eens proberen op te sommen. Net als hierboven voornamelijk vroeger voordat de meeste touchscreens kwamen vaak een ander mobieltje gehad gekocht/verkocht en idd vaak door 50/50 te zijn of winst te behalen.

Eerste telefoon was trouwens zo'n grote Bosch met een dikke antenne boven op, daarna voor zover ik weet een Alcatel, Samsung c100, Sony Ericsson k750i, Nokia 6100, n73, n93i, e70, e50, LG Prada, HTC touch hd, Blackberry Bold 9700, iPhone 3g, 4 en nu 4s.

De Nokia 6100 en e50 werken nog steeds, de Blackberry is overleden en de rest heb ik niet meer op de iPhone 4s na. Moet zeggen dat ik kwalitatief het meest tevreden ben geweest over mijn Sony Ericsson k750i (toen de beste camera telefoon), de Nokia's en de iPhone. Heb zelf Android nog nooit geprobeerd en denk dat dat ook wel zo blijft, helemaal gezien de huidige trend valt het mij op dat alle 'Mobiele' telefoons weer steeds minder mobiel worden en zoals vroeger op ten duur alles zo klein mogelijk moest wordt nu alles weer groter.

Deze heb ik ook gehad. Beste telefoon die je kon kopen in die tijd en voor een klein prijsjé dan nog ook. Jammer dat na 1.5 a 2 jaar die joystick k*t begon te doen.. Daarom heb ik hem ook MOETEN vervangen..

2. als mijn samsung galaxy ace nu stukgaat, koop ik gewoon een nokia classic 3310. ook geen gezeik met laten vallen ofzo, en ik kan fatsoenlijk snake spelen. is voor mij wel genoeg

smart only,

4qhshf.jpg

Hahaha deze dingen waren toen helemaal in

grappig als je er nu op terugkijkt en het geeneens zo lang geleden is

stuk of 20 , maar dat komt omdat ik vroeger coke ronselde

1) Nokia 3310
2) Nokia 6060
3) Samsung SGH-E730 (was een goed ding!! Was ook de eerste gsm waar ik pr0n op kon zien :o)
4) Sony ericisson K550
5) Samsung I5800 (galaxy 3)
6) Samsung I9001 (galaxy s plus)

En volgens mij vergeet ik er nog een

Deze heb ik ook gehad. Beste telefoon die je kon kopen in die tijd en voor een klein prijsjé dan nog ook. Jammer dat na 1.5 a 2 jaar die joystick k*t begon te doen.. Daarom heb ik hem ook MOETEN vervangen..

Hah! Klopt die joystick idd, ik had toen een telefoonverzekering (iets wat ik al jaren niet meer neem, opzich pure geldklopperij). Heb toen een nieuwe gekregen door er waterschade aan toe te brengen en 30,- eigen risico te betalen(de telefoonverkoper tipte mij hierop).

Maar dat ding was echt fijn helemaal voor die tijd :)

1) BenQ Siemens E61 (verplicht vervangen omdat enkele knoppen niet meer werkten)
2) Sony Ericsson W890i (was ik beu na een jaar of 2)
3) Nokia X3 (gebruik ik nu weer omdat me radar bij de maker ligt)
4) HTC Radar (ligt nu bij de maker)

niet veel dus. haal meestal om de 2 jaar een nieuwe. vind het wel belangrijk dat ik er gewoon elke keer weer op vooruit ga. moet toch enigszins met de nieuwe ontwikkelingen meegaan. iedereen heeft tegenwoordig whatsapp en een mobiel waarmee je kunt internetten dusja dan kan ik eigenlijk niet achter blijven. ik investeer niet graag in telefoons. dingen zijn toch geen 2 knaken meer waard als ze je ff gebruikt hebt.

Laatst bewerkt:
3-4 van die klapdingen, gemiddeld 30eu in de winkel en dan 10eu beltegoed
samsung u600 was mijn eerste abbo
2 jaar later nokia n97, grafding
vorige maand DE galaxy s3 gehaald, te geil ding

Terug
Naar boven